Gå til innhold

6 uker i dag og føler jeg forfaller!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det andre der ute som også sliter med fett hår, blå poser under øynene, fylligere lepper, lagt på seg på hofter?

Har ikke hatt dette problemet i mine 2 andre svangerskap og føler meg helt jævlig. Er ingen sminkedukke men prøver og skjule posene men de syntes igjennom sminken så hele poenget er borte..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å herregud, ikke snakk til meg om hår. Mitt hår ser ikke ut!! Og ingenting ser ut til å hjelpe:(

I tillegg er jeg i elendig form, så jeg føler meg like ille som jeg ser ut. hehe.

Skrevet

godt det ikke bare er meg som sliter med håret :D Prøver ut forskjellige shampoer for og prøve og finne en som fungerer.

Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Akkurat nå er det litt usikkert. hehe. Jeg trodde jeg var 7+5, men på tidlig ultralyd mente de jeg var ca 6.

Skrevet

Høres kjent ut! Fett hår, kvisete hud og ser helt dratt ut i ansiktet fordi jeg er så trøtt hele tiden. Føler meg relativt ulekker...

6 uker på vei i morgen forresten :-)

Skrevet

Jeg slenger meg på her. Håret er tungt og henger daft ned uansett hvilken sjampo jeg bruker, vasker og føner det hver morgen i håp om at det skal holde seg litt luftiig, men 3 timer seinere er det like tungt og daft. Kviser har jeg også fått...skikkelig gusten hud og jeg spyr så mye at jeg får utposinger og blodutredelser under øynene. Ser ut som en blowfish i trynet. Skikkelig lekkert! :-/

Skrevet

Har dere prøvd ut ulike shampoer/balsamer?

Byttet ut min og nå holder håret seg mye bedre :D

Skrevet

hva bruker du nå da?

Her popper kvisene frem som aldri før:) koselig vettu...

Skrevet

Nå har jeg den røde til gliss om du skjønner hvem jeg mener?

Åh ikke snakk om det engang, får de på haka og som forloveden sier så ser det ut som en tyttebæreng :-(

Skrevet

Har en sjampo jeg har brukt som har vært helt fantastisk. Aussie, kjøpt på vita, for fine and limp hair. Lukter som hubba bubba! :))

Synes mitt hår også blir fortere fett, men ikke like ille som dere beskriver. Vasker jeg det om morgenen, så holder det hele dagen :) Men morgenen etter ser jeg ut som en skrotnisse.

Heldigvis har jeg ikke merket noe til kviser eller kvalme ennå. Sist gang ble jeg ikke kvalm før rundt uke 7, men spydde dog i 22 uker :P

Jeg er litt mer trøtt og sliten nå enn vanlig, men i tillegg har jeg fått en ekkel forkjølelse, så jeg er tett i nesen og vond i halsen, og føler meg ikke noe lekker av den grunn..

Mitt problem, foreløbig, er at jeg er så sinnsykt oppblåst i magen! Jeg er bare kommet til 5+4, men ser ut som jeg kan føde hvert øyeblikk! I tillegg gasser jeg som bare det. Min mann pleier å fleipe med at jeg burde vært ansatt ved Auswitch(?) Huff!!

Christina Aguilera - You are beautiful!! :-D

Skrevet

Såpass ja misunner deg ikke og spy så lenge altså, får håpe du slipper unna det den gangen her :)

Jeg er 6 + 3 og blir veldig oppblåst med engang jeg har spist også går det ned ganske så mye etter en stund, men skal være ærlig og si at øverste knappen på jakken spratt av i det jeg bøyde meg ned inni butikken for og få tak i noe på nederste hylle. (da var det en som stod og lo godt av meg :P)

Skrevet

Oh no! :) *ler* Tror ikke jeg hadde klart å la være å le litt jeg heller! :))

Jeg føler ikke at jeg passer noe som helst, så her går det i tights og overtrekksbukser (med strikk:p), og fleezejakke, uten knapper, men elastisk glidelås! :)

Skrevet

Det var skikkelig flaut, og håper ingen så det :o

Skjønner hva du mener, her er det de singletene fra gina (som er altfor trange om dagen) tights med tunikaer og kjoler over. så hender det jeg stjeler jp jakka til min kjære så føler meg veldig fin :P

Skrevet

til MIA-feb08....Har du kjøpt aussie på vita???? Er den lilla med en kangoro på???? Hvis det er den blir jeg overlykkelig!!!!! Elsker den, men får bare kjøpt den når noen jeg kjenner skal til usa....:)

Skrevet

Jepp, Vita :))

Det er en kenguru på den, korken er lilla, men flaska er hvit.. :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...