Mayken Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Snuppa har hatt feber siden mandag. Har vært til lege og det er bare en vanlig virusinfeksjon. Hun er i god form på dagtid, men feberen stiger litt på kvelden. Jeg drar bort i morgen og mannen og lillebror blir hjemme alene, vi bor midt i et oppussingsobjekt for tiden, så inneklimaet er nok heller ikke det beste. Nå har det seg sånn at mine foreldre har bestilt flybillet til snuppa i kveld, for at hun skal få komme å besøke dem i helgen. Hun har gledet seg noe enormt for hun savner mormor og morfar så fælt. Søsteren min skal fly sammen med henne og flyturen tar ca 50 min. men jeg er sånn i tvil om hva jeg skal gjøre. skal jeg gi henne paracett og la henne dra eller skal jeg si at hun må være hjemme med pappa og lillebror? Som sagt så er formen fin, men alikevel? Kan man fly med feber?
Mayken Skrevet 29. september 2011 Forfatter #2 Skrevet 29. september 2011 De har ikke bestilt den i kveld, det er noen uker siden, men flyet går kveld.
Collette Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 Jeg hadde latt henne reise. Er ikke farlig å ha litt feber på fly. Hun blir sikkert fort frisk! Søsteren din passer jo på henne.
Mayken Skrevet 29. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2011 ja, er det vi har kommet frem til også. Men det er med litt tungt hjerte. Hun har 38,2 nå, men jeg har gitt henne en paracette så hun skal slippe å ha feber på selve turen og i tilfelle det vil gjøre vondt i ørene ved flygningen. hun har blitt litt sår i brøstet og halsen, men det er jo normal gang ved forkjølelse. Hun vil nok ike å ha mormor og morfar helt for seg selv til å dulle og stelle for henne helt alene. Onkel og tante er jo der også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå