Gå til innhold

Kviser, fet og uten hud.. Tips??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har tips til produkter som virkelig fungerer og som ikke er så alt for dyre?

Er blitt så plaget med kviser og fet hud, ser skikkelig stygg ut :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Obagi kviseprogram. Steintøft mens det står på, men absolutt virksom. Blir rød og en del svie. Koster under 2500 kr på hudpleiesalong med oppfølging. 6-8 ukers program. Poenget med å gå til salong er fordi de vil følge med, denne kuren er tøff..

Tenk å være helt kvisefri etterpå!

Man må gå dypt til verks i huden for å fikse problemet. Hvis du velger billigkremer leges det bare så lenge du bruker produktet, kan bli mange år... Dyrt i lengden da ikke sant? ;)

Skrevet

Fungerer dette ved at alle urenheter kommer ut, slik at man en periode er skikkelig kvisetryne? Jeg sitter å lurer på om jeg for en gangs skyld skal legge litt penger i det.. men da bør det fungere..

Skrevet

Ja her kommer alt ut. Men så får du frisk og ren hud etterpå. Det er egentlig ikke noe å tenke på hvis man har mulighet til å koste på seg denne kuren.

Såvidt jeg har forstått med feks pro-aktiv blir man bra etter noen uker men med samme starten som Obagi. Men den må brukes daglig lenge og er 6 kremer. (Obagi er 3 kremer.) Pro-aktiv koster 500-600 kr pr mnd hele året, blir ganske dyrt!

Du kan også hvis du har råd smelle til med Obagis dyreste kur. Ca 4500-5000 kr. 18 uker med hudfornyelse. Tar vekk kviser den også, pluss rynker, alt av pigmentflekker etter kviser og sol, noe fregner og glatter ut kvisearr;) Med den blir man flasseguri og egentlig ikke særlig forenlig med å stå bak kassa på en butikk..men absolutt verdt det uansett! Nytt fjes!

Skrevet

fantastisk. Sakl se om jeg finner noen nettsider så jeg kan lese litt om dette fantastiske produktet :)

Takk for tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...