MsPondus25 Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Skal bestille noen smokker , og trenger litt ideer til hva som kan stå på smokkene (utenom bare navnet på guttungen) . Noen som har noen tips?=)=)
MsPondus25 Skrevet 29. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2011 Han har ingen storesøsken
esam Skrevet 30. september 2011 #5 Skrevet 30. september 2011 gullet smukken lillegutt tøffen I <3 mum
Gjest Madolyn Skrevet 30. september 2011 #7 Skrevet 30. september 2011 * Hjerteknuser * Sömntuta (sovegris på svensk) * Vesleprins Håper babyen din vil ha smokk da, min gutt har blånekta hele veien hehe
MsPondus25 Skrevet 30. september 2011 Forfatter #8 Skrevet 30. september 2011 Det var flotte tips, takk Ja han ser ut til å like den av og til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå