Gå til innhold

Gikk dere mye overtida med første baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid med første baby og har litt over ei uke igjen til termin. Jeg håper så innmari at jeg skal slippe å gå overtida men har hørt at først fødende som regel går overtida da så jeg er jo forberedt på at det kan skje meg også. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde menstermin 24., UL-termin 26. og fikk baby 25.

Skrevet

Jeg hadde menstermin 31.mai, Ultralydtermin 4.juni, og hu kom 3.juni :)

Skrevet

Hadde termin 2.jan og fødte 5.jan. :)

Skrevet

Alle 4 på overtid 8 til 14 dager. Håper nr 5 komme før.

Skrevet

Ble satt igang på terminen, og fødte på terminen. Så deilig iht. planlagt permisjon :)

Skrevet

Hvorfor ble det satt i gang på termin hos deg 15.29?

Skrevet

Gikk 23 dager over menstermin, som jeg mener var den riktige, og 14 dager over ultralydtermin. Ble satt igang og endte med keisersnitt.

Skrevet

Fødte 1 uke før termin. Hadde blitt satt igang til termin hvis jeg ikke hadde fått før.

Skrevet

Fødte 11 dager før termin. Vasket huset hver uke og gikk lange turer hver dag på slutten, og jeg er veldig sikker på at det var det som fikk det til å skje :) Både moren min og søsteren min fødte 2-3 uker før tida, de er svært aktive damer. Jeg er mer bedagelig anlagt ;)

Skrevet

Fødte 8 dager før ul-termin (17 dager før mens termin)

Skrevet

6 dager før med første, 8 dager før med 2. Nå er det 4 uker igjen til 3. mann- så er spent på når h#n velger å ploppe ut :)

Skrevet

jeg hadde termin 5.oktober, men hun kom 24.september. Av alle jeg kjenner så er det veldig jevnt fordelt om de har gått over termin, født før termin eller cirka på termin.

Skrevet

gikk 11 dager over termin å fødte på bursdagen til barnefaren :D

Skrevet

Fødte 19 dager før termin sist :-) Nå er det 24 dager igjen til termin med andremann. Spent på om han også kommer før.

Skrevet

Fødte 3 dager før termin, hadde samme dato for både mens- og ul termin :)

Skrevet

Jeg gikke 12 dager på overtid før fødselen ble satt igang, fødte dagen etter det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...