Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Har møtt en som virket interessant og han ville at jeg skulle besøke han endag også videre. Jeg sendte en meld til han før 4 dager siden, og han har enda ikke svart.. Er litt utålmodig... Men burde jeg bare sitte å vente? Tenker så fælt på han :-p og vil høre fra han!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 Hadde han vært interessert, så hadde han svart deg/tatt kontakt med deg for lenge siden! Hvis du sender enda flere meldinger nå, så virker du bare innpåsliten og desperat. Han syns tydeligvis ikke at du var like spennende som du syns han er, så mitt råd er å glemme ham.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #4 Skrevet 29. september 2011 Det er det jeg også har tenkt Har heller ikke sendt flere meldinger.. vi er "venner" på en nettside der man ser når en sist var innom, og det er flere dager siden han var innom sist. Så jeg sitter jo enda og håper da!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #5 Skrevet 29. september 2011 Ja, det er jo lov å håpe Men ikke legg alle eggene i samme kurv; det finnes garantert flotte karer der ute som ikke holder deg på pinebenken i dagevis De gangene jeg har vært veldig usikker på en gutt og hva han følte, så har det alltid endt opp med at jeg har blitt skuffet eller såret. Menn flest har en vane for å fortelle deg det, dersom de virkelig er interesserte
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #6 Skrevet 29. september 2011 har det slik som deg, jeg.. blir skuffet og/eller såret.. men så sliter jeg litt slik.. Har en psykisk sykdom der jeg ikke ser før meg noen fremtid, men heller ser NÅ-tiden. Litt slitsomt og ikke tro man kommer til å leve med noen.. Så av den grunn så håper jeg enda mer liksom, og hater om det er slik man fort kan tro da... Nei, får vel bare sitte å vente og ellers bare logge av nettsiden, og slutte å være "avhengig" av å prate med en for at dagen skal lykkes :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå