Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Tirsdag kveld satt jeg fast en tablett i halsen/svelget. Flere som har opplevd dette, og hva gjorde dere for å få den opp/ned? Jeg har prøvd alt, men ingenting hjelper.. Det er fryktelig ubehagelig!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 ingen som har vært borti dette?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 Tabletten har nok løst seg opp nå. Det du nå kjenner er sårheten etter den. Det går over.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #4 Skrevet 29. september 2011 Nei, er nok ikke det..jeg ser noe hvitt som ligner tablett helt baki/nedi svelget...:/
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #6 Skrevet 29. september 2011 Hvilken tablett er det da som ikke har løst seg opp på så mange dager??
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #7 Skrevet 29. september 2011 Skulle tro det ville hjelpe å drikke, men siden du sier du har forsøkt alt så er det nok legen neste..
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #8 Skrevet 29. september 2011 Enig med de som sier at den burde ha løst seg opp, men hvis den ikke har gjort det så er nok legen neste. Det får du jo ikke gjort før i morgen, så du kan forsøke å ta en STOR brødskivebit, gjerne med skorpe også, og ikke tygg den altfor godt. Svelg ned alt og ha et stort glass med vann og drikk med det samme. Jeg har fått løs tabletter i halsen sånn Men som sagt, må være ganske stor mengde du svelger - men ikke så stor at den stopper heller
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #9 Skrevet 29. september 2011 Stikk fingeren i halsen og kast den opp, da vel?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #10 Skrevet 29. september 2011 Det hjelper ikke kaste opp heller..og jeg har prøvd store biter, men spørs om jeg bare får prøve litt større bit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå