Gå til innhold

Har nå gått over til sportsvognen

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og så godt det var!!! Idag tok vi oss en tur i sol og blå himmel før småen skulle sove:) Vi gikk et stykke og hun lå der i en altfor stor vogn (hehe, men guuud så skjønn hun var der hun lå), og øynene gikk fra høyre til venstre og opp i været..hun var litt usikker på dette her tydligvis. Det kom ikke en lyd, og etter 15 min la jeg henne ned og hun sovnet! Utrolig deiligt å kunne gå tur med henne før hun skal sove uten at det blir noe grining:) Bruker fortsatt bag'en til soving i tillegg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker så godt da vi byttet over. Lykkeligere baby på tur har jeg skjelden sett. Det er så flott når de får komme opp og se litt. Kos dere med gåturene da. :)

Skrevet

Åh! Så herlig! Hvor gammel er hun? Jeg har en veldig lang baby tror jeg, så må nok bytte om ikke så alt for lenge og han er bare tre måneder.... :/

Skrevet

Ja, hun stoorkoser seg. Siden hun var rundt 3,5 mnd har vi gått og bært på henne når hun ikke sover, fordi hun ikke vil ligge i vognen. Neste gang skal jeg kjøpe bæresele med en gang:)

Hun er akkurat fylt 5 mnd:) vi prøvde når hun var mindre, men hun ville bare være i armene våres, og gadd ikke åpne øynene og se engang, hehe..liten sta sinnatagg:) Jeg mener å ha lest her inne at det var noen som la en pute i ryggen på sportsvognen når de var så liten, og det hjalp på. Her har jeg lammeskinnet i, så hun ligger godt og trangt:)

Skrevet

Jeg har prøvd ut sportsdelen til Muffin også, og han hater den også :P hehehe... Så vi kjøpte staselig fin vogn til 7000 spenn som er så og si ubrukt! Heldigvis har Muffin blitt flink til å sove dagsøvnen i sprinkelsenga si; sover bare 30 min av gangen, men gråter heldigvis ikke mer enn noen få minutter før han sovner <3

Sportsdelen er ganske diger og klumpete da; kan hende han liker bedre en sånn enkel liten trille når han blir større? Enn så lenge er bæreselen god å ha <3

Skrevet

Hehe, de er i hvert fall noe for seg selv de små! Liten i størrelse men stooor i personlighet:p Deeilig å få de til å sove - her må hun vugges i søvn på dagen. Men fordi hun sover i vognen sin ute, sover hun i 1- 1 1/2 time om gangen:D

Ja, det kan godt være han liker en mindre vogn:) Svigersøsteren til min søster har hatt 5 vogner til den eneste jenten sin på 3 år, sinnsykt!:P

Her skal vi kjøpe en liten trille når vi skal til syden i slutten av april, satser på å bruke den om sommeren også!:)

Skrevet

Muffin sover heldigvis minst like godt i sprinkelsenga på dagtid som han noengang gjorde ute i vogna :) Men det beste er jo at i vogna måtte han trilles mens han skrek i 15-20 min for å sove, mens i senga legger jeg ham ned, han sutrer max 5 min og sovner alene :D

Muffin så også veldig liten ut i sportsdelen, selv om han har blitt 70 cm lang <3

Blir å prøve igjen med sportsvogna snart, men foreløpig er det mye lettere med bæresele. Tungt å bære diger sportsvogn med 9 kg misfornøyd Muffin opp og ned trappa, hvertfall når han ikke vil sitte i den i våken tilstand uansett :) Savner å bare kunne sette vogna utafor døra, og bare trille avgårde <3

Skrevet

Vi begynte med sportsdel da mini var 6mnd og han storkoser seg. Nå kan vi gå tur mens han er våken. Han holder ut mye lenger nå uten å begynne å gråte og klage! Når han skal sove legger vi bare ned ryggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...