Gå til innhold

Hurra... Avsluttet Facebook-kontoen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har benyttet facebook i snart 2 år, men har egentlig aldri likt prinsippet. Men så er det jo sånn at ettersom man får kontakt med mange tidligere bekjente, og man får jo med seg mye av det som skjer, er det liksom så greit å være der.

Men nå klarte jeg å ta meg selv i nakken å rive meg løs!!

Tror jammen meg jeg skalfeire det med et glass sjokolademelk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du oppdager snart at du har et tomrom i livet ditt og lager deg ny konto:P det har alle mine venner gjort som har signa ut:P

Skrevet

Gratulerer:) Dette klarer du, og du har god grunn til å feire:)

Skrevet

Jeg har vært uten i to år og bedre frihetsfølelse skal man lete lenge etter..

Skrevet

Vurderer å gjøre det jeg også, hehe. Før måtte jeg inn på facebook hver dag, men nå kan det gå flere dager eller uker før jeg gidder å logge meg inn.

Skrevet

Jeg har ikke anledning til å være sosial med vennene mine. Telefonpenger har jeg også lite av, så for meg er facebook en velsignelse. Lykke til uten. :)

Skrevet

Føler at FB er et litt på-av liv for de fleste. Er også gnistrende uenig i prinsippet, og føler at personvernet i FB er dårlig ivaretatt. Men så er det jo opp til meg hva jeg vil skrive der....

Har ikke tenkt å slette kontoen. Men jeg bruker den ikke så ofte.

Skrevet

Jeg har aldri vært på FB, jeg! Funderer stadig på å signe opp, men då er det så godt å være undercover også, så jeg har hittils motstått fristelsen.

Skrevet

Da er vi to:)! bare vent du får så mye tid til å faktisk leve livet ditt, og ikke bare snoke i hva andre har fått utrettet og bygge opp dårlig samvittighet!

Skål!:)

Skrevet

Jeg fikk profil for å se på et bilde av meg som noen hadde lagt ut uten at jeg visste det. Sletta profilen etterpå, så er heller ikke på FB. Har aldri savna det heller.

Skrevet

Vi er alle på facebook nå for tiden, selv de uten profil. Man blir nevnt, eller så publiseres det bilder, ofte uten at man får vite det.

Skrevet

At folk ikke har mer nettvett , eller respekt for andre enn at de legger ut bilder man ikke aner noe om selv...aaaaaarg

Skrevet

Jeg har aldri skjønt det med at Facebook tar så mye tid.

Titter innom noen ganger om dagen, men bruker aldri mer enn 5 minutter i snitt.

Skrevet

Samme sier jeg. Hva er det egentlig folk driver med som tar sånn tid? Samme med forumet her. Kan poppe innom en gang i uka, eller plutselig ti gang på en dag, uten at jeg bruker noe særlig med tid her.

Skrevet

det kjipeste er bår man har invitert folk på besøk; middag eller lign. og så bruker de store deler av måltidet til å oppdatere/sjekke FB?! assa ærlig talt..

Skrevet

Vurderer å gjøre det samme selv, men er usikker på hva som skjer med bildene av barna mine?? Noen som vet??

Det er ikke mange bildene, men de blir vel liggende der ute i nettverden.

Min søster har jo delt noen av bildene mine med sine venner (hun spurte først faktisk..), og da har jo hun de på sin konto, eller?

Og så syns jeg der er under enhver kritikk at jeg feks kan dele og tagge alle bilder som andre legger ut. Sykt, egentlig.

Så nå legger jeg ikke ut flere bilder av mine barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...