Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Har benyttet facebook i snart 2 år, men har egentlig aldri likt prinsippet. Men så er det jo sånn at ettersom man får kontakt med mange tidligere bekjente, og man får jo med seg mye av det som skjer, er det liksom så greit å være der. Men nå klarte jeg å ta meg selv i nakken å rive meg løs!! Tror jammen meg jeg skalfeire det med et glass sjokolademelk:)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 du oppdager snart at du har et tomrom i livet ditt og lager deg ny konto:P det har alle mine venner gjort som har signa ut:P
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 Gratulerer:) Dette klarer du, og du har god grunn til å feire:)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #4 Skrevet 29. september 2011 Jeg har vært uten i to år og bedre frihetsfølelse skal man lete lenge etter..
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #5 Skrevet 29. september 2011 Vurderer å gjøre det jeg også, hehe. Før måtte jeg inn på facebook hver dag, men nå kan det gå flere dager eller uker før jeg gidder å logge meg inn.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #6 Skrevet 29. september 2011 Jeg har ikke anledning til å være sosial med vennene mine. Telefonpenger har jeg også lite av, så for meg er facebook en velsignelse. Lykke til uten.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #7 Skrevet 29. september 2011 Føler at FB er et litt på-av liv for de fleste. Er også gnistrende uenig i prinsippet, og føler at personvernet i FB er dårlig ivaretatt. Men så er det jo opp til meg hva jeg vil skrive der.... Har ikke tenkt å slette kontoen. Men jeg bruker den ikke så ofte.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #8 Skrevet 29. september 2011 Jeg har aldri vært på FB, jeg! Funderer stadig på å signe opp, men då er det så godt å være undercover også, så jeg har hittils motstått fristelsen.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #9 Skrevet 29. september 2011 Da er vi to:)! bare vent du får så mye tid til å faktisk leve livet ditt, og ikke bare snoke i hva andre har fått utrettet og bygge opp dårlig samvittighet! Skål!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #10 Skrevet 29. september 2011 Jeg fikk profil for å se på et bilde av meg som noen hadde lagt ut uten at jeg visste det. Sletta profilen etterpå, så er heller ikke på FB. Har aldri savna det heller.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #11 Skrevet 29. september 2011 Vi er alle på facebook nå for tiden, selv de uten profil. Man blir nevnt, eller så publiseres det bilder, ofte uten at man får vite det.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #12 Skrevet 29. september 2011 At folk ikke har mer nettvett , eller respekt for andre enn at de legger ut bilder man ikke aner noe om selv...aaaaaarg
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #13 Skrevet 29. september 2011 Jeg har aldri skjønt det med at Facebook tar så mye tid. Titter innom noen ganger om dagen, men bruker aldri mer enn 5 minutter i snitt.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #14 Skrevet 29. september 2011 Samme sier jeg. Hva er det egentlig folk driver med som tar sånn tid? Samme med forumet her. Kan poppe innom en gang i uka, eller plutselig ti gang på en dag, uten at jeg bruker noe særlig med tid her.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #15 Skrevet 29. september 2011 det kjipeste er bår man har invitert folk på besøk; middag eller lign. og så bruker de store deler av måltidet til å oppdatere/sjekke FB?! assa ærlig talt..
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #16 Skrevet 29. september 2011 Vurderer å gjøre det samme selv, men er usikker på hva som skjer med bildene av barna mine?? Noen som vet?? Det er ikke mange bildene, men de blir vel liggende der ute i nettverden. Min søster har jo delt noen av bildene mine med sine venner (hun spurte først faktisk..), og da har jo hun de på sin konto, eller? Og så syns jeg der er under enhver kritikk at jeg feks kan dele og tagge alle bilder som andre legger ut. Sykt, egentlig. Så nå legger jeg ikke ut flere bilder av mine barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå