Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 Jobbe halve uke, så gutten min skal på sfo. Resten av uken vet jeg ikke. Har ingen planer og kommer nok ikke til å legge noen planer.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #4 Skrevet 29. september 2011 Er student og vi har ikke høstferie, så blir å finne der, mens de to største er hjemme alene og minsta i barnehagen!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #5 Skrevet 29. september 2011 Jeg skal jobbe, mannen tar med jentene på hytte noen dager og gjør litt forskjellig i hagen ol hjemme.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #6 Skrevet 29. september 2011 Slappe av og finne igjen meg selv! Heftig oppstart på skoleåret... Dessuten skal jeg nok gjøre en god del skolearbeid, forsøke å komme meg på forskudd igjen og ikke være helt på hekta hele tida. Barn på Håndballskole 3 dager, så de dagene skal jeg jobbe med jobb-ting. (I alle fall deler av tiden.)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #7 Skrevet 29. september 2011 Skal først på sykehuset med eldste for oppfølgning. Så har jeg bursdag, skal planlegge feiring da mine minste også har bursdag. Så er det øyelegen med eldste, og jeg skal i jobb intervju.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå