Gå til innhold

var det galt av meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lille store gutten vår på 16 mnd. tullet noe voldsomt med maten og jeg tok den da ifra han...han burde jo være sulten, har ikke spist siden klokken 8....

vil liksom ikke by han noe annet godt slik at han tror han bare kan tulle og hyle brødskiven bort og simsalabim så får han kavring....for DET går ned på høykant!!!

hvordan gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De spiser når de er sultne, jeg syns det er bra du tok ifra han maten da han fortsatte å tulle...men du gjorde en feil, og det var å gi etter for noe annet! De små skjønner utrolig mye, og han kan fort tro han kan få dette hver gang om han bare tuller og hyler nok...

Skrevet

nei nei...han fikk kavring imorges altså, etter han faktisk hadde spist skiven sin. :)

Skrevet

Da syns jeg du gjorde alt rett! :) Da misforsto jeg bare..:P Da spiser han nok ved neste måltid :D Lykke til.

Skrevet

Gjør som deg! Gir henne et par sjanser til å skjerpe seg først,men jeg har en grense for hvor mye tull som tålereres før det er "takk for maten". Det tok ikke lange tiden før hun skjønte at når mamma sier "ikke tulle", så mener hun det jaggu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...