Gå til innhold

Jeg har klusset med ppillene, råd? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, saken er slik : Jeg har en pille for lite. Jeg husker en dag jeg oppdaget at jeg hadde glemt pilla, men har i ettertid "funnet ut" (tror jeg) at jeg trodde jeg hadde glemt, for å så ta pillen på den andre enden av brettet eller noe slik. hehe, klønete gjort OG forklart :)

Men uansett,nå har jeg tatt siste pillen av brettet i dag, men begynner vanligvis på nytt brett på lørdager, så har en pille for lite. Er det greit å slutte på de i dag istedenfor i morgen, og begynne igjen neste fredag istedenfor lørdag, eller må jeg kaste bort et brett for å ta den ene pilla i morgen?

Håper på svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det et 28pillers brett du har? Er det en hvit sukkerpille du mangler? Da tror jeg du kan begynne på nytt brett. Står uansett i pakningsvedlegget.

Skrevet

Nei, har 21 pillers, og skal ha en ukes opphold fra lørdag egentlig. Men kan jeg begynne oppholdet i morgen isteden? Synes det er så dumt å "sprette" et brett bare for en pille.

hi

Skrevet

Ja det hadde jeg gjort.

Når du har mensen og begynner på nytt brett igjen til normal tid, så er det jo som å begynne på nytt. Du kan evt starte på nytt brett neste fredag da? Har gjort dette selv noen ganger også. Ikke greit med en hektisk hverdag :S

Skrevet

Uansett hva du skal gjøre (jeg har ikke peiling), så forklar det for din kjære, og dropp å ha sex/bruk kondom en stund hvis du ikke ønsker å bli gravid :)

Skrevet

Takk for svar! Jeg satser på å begynne den pillefri uka i dag og starter på nytt brett neste fredag jeg da. :)

Får vel være litt forsiktig fremover når det kommer til sex. Vet ikke helt når og hvordan jeg har klusset men, men. Får vel bare vente i spenning å se om mensen kommer, hehe.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...