Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Ok, saken er slik : Jeg har en pille for lite. Jeg husker en dag jeg oppdaget at jeg hadde glemt pilla, men har i ettertid "funnet ut" (tror jeg) at jeg trodde jeg hadde glemt, for å så ta pillen på den andre enden av brettet eller noe slik. hehe, klønete gjort OG forklart Men uansett,nå har jeg tatt siste pillen av brettet i dag, men begynner vanligvis på nytt brett på lørdager, så har en pille for lite. Er det greit å slutte på de i dag istedenfor i morgen, og begynne igjen neste fredag istedenfor lørdag, eller må jeg kaste bort et brett for å ta den ene pilla i morgen? Håper på svar!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 Er det et 28pillers brett du har? Er det en hvit sukkerpille du mangler? Da tror jeg du kan begynne på nytt brett. Står uansett i pakningsvedlegget.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 Nei, har 21 pillers, og skal ha en ukes opphold fra lørdag egentlig. Men kan jeg begynne oppholdet i morgen isteden? Synes det er så dumt å "sprette" et brett bare for en pille. hi
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #5 Skrevet 29. september 2011 Ja det hadde jeg gjort. Når du har mensen og begynner på nytt brett igjen til normal tid, så er det jo som å begynne på nytt. Du kan evt starte på nytt brett neste fredag da? Har gjort dette selv noen ganger også. Ikke greit med en hektisk hverdag :S
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #6 Skrevet 29. september 2011 Uansett hva du skal gjøre (jeg har ikke peiling), så forklar det for din kjære, og dropp å ha sex/bruk kondom en stund hvis du ikke ønsker å bli gravid
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #7 Skrevet 30. september 2011 Takk for svar! Jeg satser på å begynne den pillefri uka i dag og starter på nytt brett neste fredag jeg da. Får vel være litt forsiktig fremover når det kommer til sex. Vet ikke helt når og hvordan jeg har klusset men, men. Får vel bare vente i spenning å se om mensen kommer, hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå