LykkenErTre Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Vi har bilstol uten ISOFIX feste (BeSafe) men har nå kjøpt oss bil med ISOFOX. Er det noen som vet om det går an å feste setet vi har i en bil med ISOFIX???
dincene Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 Bruk beltet, det er jo det samme som før. Det gjør ingenting at de isofix festene ligger inne i stolen.
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 Vi skal bruke bilstolen vi hadde til nr 2 til nr 3. Der har basen ikke isofix, men bilen vi nå har -har Gjør ingenting...
Alice__ Prinsen kom 12.01-11 Skrevet 29. september 2011 #4 Skrevet 29. september 2011 eventuelt kjøpe isofix-base om det er babystol.
LykkenErTre Skrevet 29. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2011 Hva er det mannen tuller med da??? Vi har ikke en babystol men en som går opp til 4 år bakovervendt. Han skulle feste den i "ny" bilen i morgest og sa det ikke gikk på grunn av at det var ISOFIX i "ny" bilen. Må nok ta hånd om det her selv og sjekke ut hva han ikke får til...
dincene Skrevet 29. september 2011 #6 Skrevet 29. september 2011 Jeg trodde du snakket om babysetet med ei base som blir i bilen igjen Så jeg vet ikke hvordan det går med denne stolen du har da. Etter å ha lest på nettet så tror jeg at det kan festes uten isofix men uten base da. Du kan jo høre med butikken som selger. Dei vet sikkert. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=465287 Her var det litt forskjellige kommentarer angåendes festinga
dincene Skrevet 29. september 2011 #7 Skrevet 29. september 2011 http://www.hts.no/no/index.php skjekk denne sia
dincene Skrevet 29. september 2011 #8 Skrevet 29. september 2011 Så på hts sida nå jeg, det må nok gå fint å å bruke sete med bilbelte.
Appelsinpiken Skrevet 29. september 2011 #9 Skrevet 29. september 2011 Vi har hts besafe combi x3 uten isofix i en bil med isofix feste. Er bare å feste setet med belter akkurat på samme måte som i den gamle bilen.
LykkenErTre Skrevet 29. september 2011 Forfatter #10 Skrevet 29. september 2011 Takk for svar til alle :-) finner vel ut av det med stolen
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 29. september 2011 #11 Skrevet 29. september 2011 Man fester bare setet på akkurat samme måte som før, altså med bilens belte!!!! Isofix festene er jo gjemt "bak" setet i bilen uansett slik at voksne mennesker skal slippe å sitte på de...(det hadde jo vært direkte ubehagelig) Alle bilstolene vi har er uten isofix og selv etter at vi kjøpte bil med isofix så fortsatte vi å bruke de gamle setene våre, som vi naturlignok fester med bilbelte! Hva festet dere bilstolen med i gamlebilen da????????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå