Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Jeg og samboeren har prøvd å bli gravid i 1,5 år uten å lykkes med det, følt oss fortapt og små kranglet pga dette. Uansett, jeg fikk ikke mensen sist syklus, tok g-test som var negativ, etter at mensen uteble i yterligere 2 uker ringte jeg legen, ba om å bli sjekket, for dette kunne da ikke være normalt, fikk time noen dager etter. Dagen før timen fikk jeg totalt sjokk, det kjentes ut som om noe sparket meg, INNE i magen, helt forstyrret ringte jeg inn til legen, fikk time hos en kolega av han, da han hadde full dag. Legen jeg kom til, sa at han var 99% sikker på at jeg var gravid, og ringte inn til sykehuset, fikk ultralyd i dag, dro inn til time klokka 9, med en urolig og spendt samboer på slep. Vi fikk vårt største lykkesjokk! Jeg er gravid, ikke bare det, men er gravid i 4 månde! Samtidig er jeg redd for ungen der inne, for jeg har jo ikke levd etter "normalen" når man er gravid. Men har heldigvis ikke drukket alkohol da, jeg "kastet" det på hylla da vi gikk inn for å bli gravid, vil ikke drikke mens vi er prøvere. Uansett, her sitter jeg, og prøver å bli vant til tanken, det ble veldig mye å skulle ta inn over seg på en gang, vi venter barn, vi har "gått glipp" av de første nervepirrende måndene, og vi venter en jente! Må bare få ut alle "bobblene" jeg sitter inne med Vi har invitert familiene våre på middag i kveld, skal fortelle nyheten, og vise blider fra ultralyden Er i sjokk fortsatt jeg.. Samboeren dro til jobben, skulle høre om han kunne ta dagen fri, han ble så forfjamset inne på ultralyden,at jeg måtte kjøre bilen hjem, og han tok drosje, ville ikke kjøre når han var i den tilstanden Jeg er så lykkerlig! Og så målløs, og glad, og nervøs, og det kribler i hele kroppen min!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 Å herregud, jeg begynnte å gråte mens jeg leste jeg ! Så heldige dere er ) Slet selv i mange år og lykken var enorm da endelig nurket kom. Masse lykke til videre på veien da din luring )
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 Fantastisk!!!!! Gratulerer så mye;)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #4 Skrevet 29. september 2011 HURRA-HURRA-HURRA...grattis! Nå må dere feire å kose dere!!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #5 Skrevet 29. september 2011 blir så glad av å les sånne ting:) herlig altså gratulerer så utrolig masse til dere begge:):)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #6 Skrevet 29. september 2011 så fantstisk da! gratulerer så mye, åsså i 4. mnd! da er det jo ikke så lenge igjen gratulerer til mannen din også
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #7 Skrevet 29. september 2011 Tusen takk Vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. Trodde virkerlig ikke det ville skje for oss jeg nå, trodde det var over og ut, men ånei, det lille trollet i magen min har bare lurt oss og gjemt seg godt <3 Blir spenende å skulle meddele at vi er gravid, i 4 månde og venter en jente.. Størst reaksjon blir det nok når vi forklarer at vi ikke delte gleden med de før, fordi vi ikke viste det før i dag vi heller
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #8 Skrevet 29. september 2011 For et gledessjokk!! Gratulerer såååååå myyyyyye!!! ) Babyen din har det sikkert veldig bra, men kanskje noe å ha i mente til neste gang at du ikke mister mensen med en gang Masse lykke til med jenta deres ))
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #9 Skrevet 29. september 2011 Gratulerer!! Jeg blir helt rørt her jeg sitter. Nyt den gravide magen din!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #11 Skrevet 29. september 2011 Gratulerer SÅ mye =D 4 måneder på vei alt, jøsses! Nå må dere kose dere masse og nyte tiden fremover og kose dere med en voksende mage som allerede du kan kjenne liv fra <3 Så herlig! Kjenner tårene presser på her selv (hormoner, er 1 mnd lenger enn deg ) Gratulerer så mye igjen!
ViVenter*15/07/11-Nora* Skrevet 29. september 2011 #12 Skrevet 29. september 2011 Rørende!! Gratulerer så mye! Nyt det!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #13 Skrevet 29. september 2011 Årh! Gratulerer så mye! Du skal være så glad for at du er 4 mnder på vei! Tenk all bekymring før 12 uke du har sluppet unna;)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #14 Skrevet 29. september 2011 Gratulerer. Og nå kan du jo gå rett på handlingen siden du allerede er 4 mnd på vei.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #15 Skrevet 29. september 2011 Dette er vel den beste tråden jeg har lest her inne..uten sure innlegg! Håper du kooser deg framover lykke til!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #16 Skrevet 29. september 2011 Gratulerer så mye til dere begge med den lille jenta deres! Så gøy å lese:) Du må si hvordan familien deres reagerte på den gode nyheten da:)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #17 Skrevet 29. september 2011 Gratulerer!! For en solskinnshistorie! Vi er selv prøvere, og håper at spiren skal sitte snart. Vi har bare prøvd i 10 mnd da, men jeg har pcos som gjør det vanskelig.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #18 Skrevet 29. september 2011 Får frysninger!!!!!!! GRATULERER!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå