Gå til innhold

Har du noen perfekte kroppsdeler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, perfekte legger, nese osv..?

Jeg har ikke så mye å skryte over, men synes selv jeg har en perfekt rygg:-D Den har myk babyhud, har ingen flekker, arr, kviser ol. Ryggen er ikke tykk, men ikke tynn slik at bein stikker ut. Litt stusselig at ryggen er den man er mest fornøyd med, men.. :-O

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har perfekte pianofingre, og ganske så perfekte bein. men det var også det :D

Skrevet

en pen nese, og pene hender...resten kunne sikkert fått en fiks;-)

Skrevet

Jeg har babyhud i ansiktet, men det er jo ikke en kroppsdel da. Jeg har sett nøye på meg selv nå, og tror faktisk handleddene mine er det eneste som kan sies ser perfekt ut. Men så er de jo ikke det likevel, for jeg har gikt. Nå skal det sies at jeg er superfornøyd med hele meg, selv om jeg er langt fra perfekt.

Skrevet

Perfekt vet jeg ikke, men jeg har veldig fine pupper, og det til tross for at jeg er eldgamle 33 år og har født et barn og holder på med nr.2.

Jeg har også bra hud og sluppet unna både strekkmerker, arr og rynker.

Så har jeg et pent ansikt.

Skrevet

Er fornøyd med beina mine og egentlig kroppen min etter å ha født 2 barn. Slapp strekkmerker (noe jeg egentlig synes er synd. For den vil minner om fødsel.)

Skrevet

Har egentlig mange ting jeg er fornøyd med, jeg:-) Jeg har lange, slanke ben, smale ankler og små føtter. Jeg har flotte, synlige kragebein og rette, fine skuldre, jeg har sterk og muskulør rygg, fine, runde pupper(selv om jeg synes de er litt for store og ikke så stramme som de en gang var) Magen er ikke så verst, har 4 synlige mageruter, men trenger å få vekk et par små håndtak før jeg er fornøyd.

Armene er det ingenting i veien med heller, de har synlige muskler og funker fint. Har smale fingre og pene negler.

Rumpa er ikke så stram som jeg skulle ønske, men regner med den er tilbake til rett høyde(og helst litt større) når jeg har fått trent meg tilbake til gammelformen.

Skrevet

Føler meg helt grei egentlig, er absolutt ingen supermodell, liten og bittelitt kvapsete fordi jeg har født to barn og ikke trener, men er vel mest fornøyd med øynene og kinnbeina mine :)

Skrevet

Har lange, sorte, fyldige og buede øyenvipper. Det er vel det eneste positive...

Øyenbrynene derimot ser ut som tjukke svarte tømmerstokker uansett hva jeg gjør.. Blæhhh..

Skrevet

Bortsett fra at jeg er for kort for kiloene mine, så er det i grunnen ganske greit.

Leggene mine er veldig flotte, og jeg har pene små føtter med jevne, harmoniske tær.... Skulle bli en hit i Kina.

Skrevet

Puppene er perfekte, betalte 26 000 for de når jeg var i midten av 20-åra, etter 5-6 års betenkningstid ;) hehe.. Er også veldig fornøyd med mitt lange, lyse hår. Var veldig fornøyd med hele kroppen min frem til jeg ble gravid; nå etter svangerskap og fødsel er jeg redd for at jeg aldri mer kommer til å passe inn i mine trange cocktailkjoler igjen, da hofter og mage ser annerledes ut selv om jeg er kun er 2 kg unna matchvekt :(

Skrevet

Jeg begynner fra bunnen:

Føtter/ankler: helt greie, de er ihvertfall ikke ekle.

Legger: fine når jeg står, men slappe når jeg ligger med bøyde knær.

Lår: altfor slappe..

Rumpe: Slapp og hengete.

Mage/midje: er jeg VELDIG fornøyd med. Har synlige muskler, huden er stram og fin, og midjen smal.

Pupper: er jeg også VELDIG fornøyd med, de er stramme, struttene, passe store uten anntydning til heng.

Rygg; nja, har alltid ønsket meg en sterk muskuløs rygg, det har jeg ikke, dessuten har jeg masse nupper på skuldrene og litt nedover ryggen.

Hender/armer: pene, smale, veldig fin form på neglene. Men litt for slappe grevinnearmer.

Ansiktet er jeg fornøyd med, huden kunne vært bedre, men er ikke ille. Nesen er perfekt, smal og rett, munnen passe fyldig, rette hvite tenner, pen farge på øynene, men trenger litt øyesminke for å ikke se for blass ut, til tross for at jeg ikke er blond.

Hår; æsj, jaja, on a good day er jeg sånn passe fornøyd.

Skrevet

12:46 øyenbrynene dine kan bli ditt beste trekk, men det krever innsats. Dersom du har tette mørke massive bryn gå til en arabisk frisørsalong, la de forme bryenen dine med tråd og klippe dem.

Jeg har normal brynsvekst, men når jeg går å får brynene mine formet legger til og med mannen min merke til at jeg er pen ;) Jeg bor i Tyrkia å her er det maaange damer med bryn du beskriver, å det er sååå vakkert når de blir stelt på rette måten. Rammer inn de vakre øynene dine.

Skrevet

Jeg elsker anklene og leggene mine. Men så er det vel det eneste som jeg er strålende fornøyd med. Jeg likte også rumpa mi før, men etter å ha gått ned 15 kg, så forsvant den =(

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med hele kroppen. Har hatt mine år med tvangstrening, anorexia og humørsvingninger grunnet misnøye med kroppen.

Nå er jeg veltrent og i god form. Og ja, veldig fornøyd, selv om alt kunne tatt seg bedre ut (alt fra øyne, tenner, munn, hud, føtter, ben, armer, mage, rygg...) og blitt forbedret, så føler jeg at jeg tar meg bedre ut enn hva jeg noen gang har gjort:o) Tror at det og ha funnet treningsgleden har hjulpet meg. Jeg setter meg fysiske (oppnåelige) mål som jeg trener mot, og oppnår derfor mestringsfølelse titt og ofte, og ser og kjenner kroppen funker, og den funker bra.

Om noe er perfekt, må det vel være null hull i tenna (dog kunne de vært LITT rettere), gulgrønne øyne som kan være veldig intense, men selve fasongen på øynene er litt "skrå nedover" og krever rett sminke....Og lyse og tynne vipper og bryn.....:o) SÅ alt er bra nok,- men ingenting perfekt,- men blid alikevel :o)

Skrevet

Har pen munn og nese. Pene øyne. Fint hår. Er veldig stolt av resten av kroppen min også. Kan hende andre ikke ville vært like imponert.

Skrevet

Jeg har veldig fine armer. Slanke og ser litt trente ut.

Skrevet

Magen min er veldig fin, selv om det bare er 5 uker siden fødsel.

Magemusklene vises og den ser stram ut.

Skrevet

Det første jeg tenker når jeg leser spørsmålet ditt er: Nei. Men på den annen side så ser jeg vel helt ok ut. Og det beste av alt: jeg er ikke syk. Har ikke vondt i en eneste kroppsdel. Kroppen min fungerer perfekt : )

Skrevet

Jeg har veldige pene bein, fra hofta og hele veien nedover. Rumpa er også bra. Rompa er fin og spretten, lårene er kvinnelig myke, men ikke tykke. Har velformede, slanke legger og smale ankler.

Skrevet

Puppene er nær perfekte. De er små, faste, har ammet 2 barn uten problemer, og jeg trenger ikke en gang BH selv om jeg er over 40. Jeg kan løpe og hoppe uten ubehag.

Egentlig er jeg ganske fornøyd med resten også.

Skrevet

Leppene mine er fine :o) Veldig markant amorbue, og akkurat passe fyldige. Øynene mine er jeg også veldig fornøyd med. Resten er fint, men kan vel ikke si perfekt....

Hyggelig tråd, forresten :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...