Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har Crinone hjulpet for dere som har opplevd aborter i tidligere svangerskap?

En del av bivirkningene til Crinone er de samme som er naturlig å oppleve i starten av et svangerskap. Hvordan tolker dere dette? Jeg ser jo på symptomene mine som positivt, men redd det bare kommer av Crinonen (hadde så og si ingen symptomer de tre gangene det gikk galt).

Har dere opplevd farge på Crinonerestene?

Håper noen kan svare meg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann

naa har ikke jeg hatt verken abort eller graviditet med crinone... men kan si deg det at crinonen kan nok lure deg til aa tro du er gravid, for symptomene paa graviidtet og bivirkningene av crinone er jo like...

jeeg har brukt crinone paa 2 ivf forsøk... og har merket humøret best... det er store forandrnger i humøret mitt naar jeg bruker crinone...

Slimhinnene blir saare, og derfor blir noe av crinonerestene brune... litt koagulert blod... dette er helt normalt....

crinone er jo progesteron, saa vil tro det hjelper for de som mister pga for lavt progesteron i kroppen...

lykke til :)

Skrevet

Har ikke hatt aborter eller graviditet med crinone, men brukte det på ferskforsøk. Kom ut sinnsyke mengder med brunrosa rester ja! Det er som Adine sier at slimhinnene er såre. Jeg hadde ingen bivirkninger av crinone.

Skrevet

SnuskaRuska - når du sier du ikke hadde bivirkninger, hadde du da ingen svangerskapssymptomer heller? Jeg er usikker på om de "plagene" jeg har merket i det siste er bivirkninger fra Crinone eller symptomer på graviditeten....

Graviditetstestene denne gangen har vært betydelig sterkere enn de tre gangene det ikke gikk bra, så skimter jo et lite håp og håper at Crinone hjelper :-)

Skrevet

Unnskyld - ser jo at du skriver du ikke hadde gått på Crinone under svangerskap...sorry.

Skrevet

Jeg hadde 3 MA'er.

Fikk Crinone, Albyl-E og Fragmin.

Nå er jeg 27+2

Så, ja det hjalp. Hadde ikke spesielt med bivirkninger.

Hadde ingen spesiell farge på restene

Skrevet

Jeg har hatt 4 aborter, og er nå 34+4 uker på vei med vårt første barn. Fikk Crinone, Klexane og Albyl-e denne gangen, og hadde ikke noen spesielle bivirkninger av Crinone. Hadde lite ømme bryster og ikke mye symptomer i det hele tatt til en forandring...men hadde av og til litt fargede crinonerester, og husker dette stresset meg litt. Men var helt ufarlig heldigvis :)

Ønsker deg masse lykke til :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...