Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Sitter å venter på nytt prøvesvar. Jordmor likte ikke at jeg hadde % på 16. Hvis svaret blir det samme i dag skal legene vurdere tiltak. Noen flere??
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 Jeg er ikke gravid da, men er blodgiver å hadde blodprosent på 14,8 sist jeg målte. Jeg fikk bare høre at det var veldig bra, men vet ikke hvordan blodprosenten skal være når man er gravid.. For meg var det bra siden jeg skulle gi blod..
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 Det er maaaaaange år siden man sluttet å bruke måleverdien blodprosent. Jeg går ut fra at du mener at du har forhøyet hemoglobin.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #4 Skrevet 29. september 2011 Ja det er jo kjempebra når man ikke er gravid. Problemet er at % skal gå ned, ellers blir det for liten gjennomstrømning til placenta. (for tykt blod).
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #5 Skrevet 29. september 2011 De brukte da % på sykehuset. Så det vet jeg ikke noe om. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå