Gå til innhold

Å NEI, permisjonen er snart slutt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg akuratt 4 uker igjen av mammapermisjonen min!

Har ikke jobb å komme tilbake til, Jobben min har ledelsen gitt bort til en annen mens jeg var i permisjon(ja jeg vet det ikke er lov-men jeg kan uansett ikke komme tilbake siden det er en pendlejobb). Har søkt og søkt på allt mulig siden han kom til verden så og si, men ingen napp enda!

Å jeg kjenner jeg blir såååå stresset! jeg må jo ha en jobb! jeg har ca 17000 utbetalt i mnd og jeg og sambo klarer oss ikke uten de pengene. vi klarer å så vidt det er nå, pga leil og bil. Selv med hans lønn i tilegg så går det bare akuratt :(

Bilen har vi også prøvd å selge, står ute fremdeles :/

Noen som har vert i samme situasjon?Noen som har noen gode råd? Lurer på å sykemelde meg, men det synes jeg egentlig blir for dumt 8/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke har din jobb å komme tilbake til, få bedriften til å si deg opp, og søk dagpenger. Sier du opp selv, så får du karantene på 8uker.

Så er det å hive seg rundt å søke jobb.

Skrevet

Ja det var jo en Ide=) Det er nok den beste løsningen ja! hvor mye får man i dagpenger? noen som vet?

Skrevet

66 % av lønnen eller noe slikt. Jeg hadde 16000 utbetalt i jobb og fikk vel rundt 12000 ca (etter skatt).

Nå har jeg heldigvis fått jobb da...

Skrevet

Uff, jeg skjønner at dette er utrolig tøft for deg! Er det ingen jobber i nærmiljøet som du kan ta, mens du søker på jobber som du virkelig liker?

Lykke til med bilsalget ;)

Skrevet

Du får 66% av lønna. Men husk at dette bare er midlertidig, og nav prøver som regel å få deg kjapt i jobb igjen.

De har ofte jobbsøkerkurs, som skal være ganske bra, så kanskje det hadde vært noe for deg?

Skrevet

Jeg er akkurat ferdig med et jobbsøkerkurs og anbefaler det virkelig!

Skrevet

66% av lønna ja, uff da blir det trange julemnd :( Men er jo eneste løsningen:/

Jo jeg har søkt på allt muulig, men er jo så mange om jobbene for tiden!

Nei jeg hååååper jeg får en jobb før jeg er ferdig! Vurderer å være dagmamma også, men da må jeg jo ha en 4-5 unger for å komme opp i noenlunde+ min egen, hehe synes jeg ser meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...