Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #5 Skrevet 29. september 2011 har dere "barnas hus" i Bergen?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #6 Skrevet 29. september 2011 Må bare spørre siden du kanskje vet da du spør om dem.. Er kamik bra sko? Så på brandos.no å vurderte dem, men har aldri hørt om de før.. Er de tunge? Holder de barna tørr og varm? Vurderer de til mitt barn på 4 år..
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #7 Skrevet 29. september 2011 Veldig bra. Som en Sorel men 1/3 av vekten til Sorel. Skal varme bra helt ned i 30 minus. Men jeg gidder ikke Brandos da disse er litt vanskelige å treffe størrelsen på.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #8 Skrevet 29. september 2011 Barnas hus har Kamik. Men en tedjedel av Sorels vekt?? Du kan umulig ha veiet ordentlig hi hi
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #9 Skrevet 29. september 2011 Nei har ikke veid. Men har Sorel og Kamik foran meg her nå. Og det er sykt tyngdeforskjell. Sorel er bly i forhold. Og da er Sorel to nummer mindre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå