Gå til innhold

Melk


druggan

Anbefalte innlegg

Har fått melk i brystene allerede. Er i uke 21 nå.

Fikk enda tidligere med mitt første barn. Noen fler?

Håper ikke det blir som sist,da sov jeg i "melkedammer" i sengen de siste 3 månedene av svangerskapet. Hjalp ikke uansett hvor mange innlegg jeg hadde i bh'en,det bare rant gjennom med en gang. Grusomt...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trollmor og trollungene ♥

Er en uke bak deg, men har heldigvis ikke fått det enda... bank i bordet!

 

Hadde det helt likt som deg forrige gang, det rant jo mange mnd før barnet kom. Husker det var en befrielse den dagen jeg sluttet å amme, fordi da kunne jeg ligge og sove uten BH og ammeinnlegg;)

Men ettersom det kom så tidlig forrige gang, må jeg innrømme at jeg bare venter på det nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg også syns det var helt herlig å slutte å amme sist! Fölte meg jo bare som ei melkeku,rant og rant hele tida. Var ingen som skjönte meg for det skal jo liksom väre så positivt med mye melk og sånt,men jeg syns det ble alt for mye. Hadde jo hatt melk siden 4 måned i graviditeten!

 

Og nå tror jeg jammen det blir sånn igjen,og jeg gruer=/

Går jo utover "intimiteten" i forholdet også når det blir sånn.

Skjönner liksom ikke helt hvordan folk orker å amme og holde på melka i over et år og sånn. Er sikkert positivt,men jeg hadde aldri klart det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollmor og trollungene ♥

Hehe, skjønner hva du mener om at det går utover intimiteten i forholdet.

"Hei kjære, jeg må ha på meg BH... du husker vel hva som skjedde sist?". Ikke særlig turn-on;)

 

Skulle gjerne hatt en mellomting jeg også, følte at jeg hadde melk til hele nabolaget;) Så blir spennende å se hvordan det blir denne gangen for meg, selv om jeg har en liten følelse av at det blir noe av det samme gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 20 og jeg har fått. Renner ikke ut, men kommer om jeg klemmer. Bare prøver å tenke på at det tyder på at jeg i hvertfall får melk og kan amme =)) Men håper det ikke renner ut hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...