Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 hva kjøpte/kjøper dere til deres 1 åringer? Jenta vår trenger mye klær til barnehagestart, er det teit å gi henne dress i julegave?:S sammen med noen små leker da:) hun er da 1 år og 7 mnd til jul.....
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 nei, det er ikke teit! kjøp noe hun trenger! hun er så lita enda å kommer til å få MER enn nokk pakker.. hun kommer ikke til å merke hvem hun får det ifra heller.. å hun kommer nokk til å få mer enn nokk leker også vi kjøpte vinterdress til vår gutt i julegave i fjor, da var han 2 år han trengte ikke å få leker ifra oss, for å si det sånn..
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 De får jo så mye av andre, så her blir det ingen jule gaver fra oss før barna blir iallefall 5 år...........men de får jo ellers alt de trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå