Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Da var det skjedd meg også. Blir man VELDIG dårlig av angrepille? Har nemlig en veldig planlagt uke og det siste jeg trenger nå er å bli dårlig.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 Jeg var veldig dårlig noen timer etter angrepillen... gikk over ganske kjapt da... Varierer veldig fra person til person .
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 Jeg ble ikke dårlig av angrepillen, men jeg ble gravid da... :-(
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #4 Skrevet 29. september 2011 Min baby ble til da kondomet sprakk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå