Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Jeg har vært oppe med babyen ikke mindre enn 18 ganger i natt. 18 ganger mellom 12 og 6. Aaaaaaah! Og gjett hva... Nå vil han ikke sove på dagen heller. Han nekter å spise og vil bare ha melk. Det er like før jeg får tak i noen veksthormoner eller noe, for å få de der $@€$£€[{ tennene til å komme ut. I tillegg har jeg skiftet to diiigre bæsjebleier, der han har sprellet og sparket bæsj rundt over det hele. På hele seg, hele meg og halve rommet. Nå sitter han og syter. Uuuuh, uuuuuuuh... og det har han gjort hele natta og hele morran, selv om jeg har prøvd alt jeg kan å trøste. Helsestasjonen sier jeg ikke får gi paracet, fordi det kan hindre tennene å komme helt igjennom. Desuten har han ikke feber. Han skal altså lide?! DET får jeg tynnslitte nerver av!!!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 Uff, føler med deg. Har vært der du er nå, og vil helst ikke tilbake dit. Har du prøvd bitering? Sender deg trøste klem
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 Takk. Tror jeg har prøvd det som prøves kan. Det eneste som hjelper bittelitt er pupp, drømmehagen og mammas fang. Alt på en gang. Det sliter på meg, men det er jo egentlig han det er mest fælt for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå