Gå til innhold

Dere med 3 barn.. Hva slags bil kjører dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff. Vi må nok ha ny bil.

Venter nr 3 og kjører per i dag en volvo v70 2003 modell.

Det blir for trangt i baksetet.

Vi har nettopp fått huslån og har ikke råd til helt ny bil.

Noen som har kjøpt stor bil til maks 150 000?

Anbefalinger, erfaringer tas i mot med stor takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=30855311

Denne bilen fikk vi beskjed om at var perfekt for tre barneseter. Er en 7 seter/finnes også i 5 seter. Veldig god plass, godt bagasjerom, stor oversiktelig bil. Som holder seg godt i pris. Og ikke for dyr brukt. Dette var bare et eksempel jeg fant for å vise bilen. Men vi sto å så på den, og den virket perfekt.

Alt etter hvilken bil dere vil ha. Hvis ikke er det Ford S-Max, Opel Zafira ( tror jeg skal klare 3 barneseter) og en del andre.

Skrevet

http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=30855311

Denne bilen fikk vi beskjed om at var perfekt for tre barneseter. Er en 7 seter/finnes også i 5 seter. Veldig god plass, godt bagasjerom, stor oversiktelig bil. Som holder seg godt i pris. Og ikke for dyr brukt. Dette var bare et eksempel jeg fant for å vise bilen. Men vi sto å så på den, og den virket perfekt.

Alt etter hvilken bil dere vil ha. Hvis ikke er det Ford S-Max, Opel Zafira ( tror jeg skal klare 3 barneseter) og en del andre.

Skrevet

Vi kjører vår andre Peugeot 806 7 seter. Godt fornøyd men drømmer om 807. God plass te vogn selv med 6 seter i bruk. Du kan selv bestemme seteløsningen i denne. Den forrige vi hadde bikka 420000 km da vi solgte den. Har hatt en annen i mellomtiden, men ikke like godt fornøyd med plassen i den. Greit å kunne sette onger som krangler på forskjellige seterader:-P. Vw sharan har samme muligheter. Du har å den mindre klassen med touran og 308, men der kan du ikke plukke ut enkelte seter, kun hele rader. Jeg digger flerbruksbiler!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...