3 gleder Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Uff. Vi må nok ha ny bil. Venter nr 3 og kjører per i dag en volvo v70 2003 modell. Det blir for trangt i baksetet. Vi har nettopp fått huslån og har ikke råd til helt ny bil. Noen som har kjøpt stor bil til maks 150 000? Anbefalinger, erfaringer tas i mot med stor takk!
cakegirl Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=30855311 Denne bilen fikk vi beskjed om at var perfekt for tre barneseter. Er en 7 seter/finnes også i 5 seter. Veldig god plass, godt bagasjerom, stor oversiktelig bil. Som holder seg godt i pris. Og ikke for dyr brukt. Dette var bare et eksempel jeg fant for å vise bilen. Men vi sto å så på den, og den virket perfekt. Alt etter hvilken bil dere vil ha. Hvis ikke er det Ford S-Max, Opel Zafira ( tror jeg skal klare 3 barneseter) og en del andre.
cakegirl Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=30855311 Denne bilen fikk vi beskjed om at var perfekt for tre barneseter. Er en 7 seter/finnes også i 5 seter. Veldig god plass, godt bagasjerom, stor oversiktelig bil. Som holder seg godt i pris. Og ikke for dyr brukt. Dette var bare et eksempel jeg fant for å vise bilen. Men vi sto å så på den, og den virket perfekt. Alt etter hvilken bil dere vil ha. Hvis ikke er det Ford S-Max, Opel Zafira ( tror jeg skal klare 3 barneseter) og en del andre.
bondekone med 2+1 GRAVID!!!!!! Skrevet 29. september 2011 #4 Skrevet 29. september 2011 Vi kjører vår andre Peugeot 806 7 seter. Godt fornøyd men drømmer om 807. God plass te vogn selv med 6 seter i bruk. Du kan selv bestemme seteløsningen i denne. Den forrige vi hadde bikka 420000 km da vi solgte den. Har hatt en annen i mellomtiden, men ikke like godt fornøyd med plassen i den. Greit å kunne sette onger som krangler på forskjellige seterader:-P. Vw sharan har samme muligheter. Du har å den mindre klassen med touran og 308, men der kan du ikke plukke ut enkelte seter, kun hele rader. Jeg digger flerbruksbiler!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå