Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 I must say – jeg er en stor fan av deg! Jeg synes alltid du har skarpe, balanserte og bra svar på innlegg. Og jeg digger den syrlige tonen! Kunne nesten ønske jeg kunne møtt deg, jeg. Tror du er min kopp med te, for å si det sånn. Heia, heia! Hilsen sug alkalie
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 Hehe.., Er ikke fan av noen her inne, men syns også at sug lut har bra kommentarer. Hvertfall bedre enn de fleste her inne.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 Felt at mangen her inne er så HÅRSÅRE og NIKKEDOKKER.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #4 Skrevet 29. september 2011 Hvordan kan man være fan av noen her inne? Greit at man kan være avhenging av å være, men hvem er ikke det? Men å være fan av en person i et anonymforum? Det er meg en gåte.....
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #5 Skrevet 29. september 2011 Oh my..tenk å være fan av noen som stort sett bare lager kvalme til andre.. sier litt om hvordan verden har blitt.. el deg.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #6 Skrevet 29. september 2011 Oh my kan det du og lage Kvalme til andre som sier sin meining.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #7 Skrevet 29. september 2011 Jeg opplever absolutt ikke at hun/han lager kvalme til andre, jeg leser svarene som akkurat passe ironiske og med velrettet sarkasme der det trengs. Og så sparker sug lut oppover, det vitner om en bra dame/mann! Og selvfølgelig kan man bli "fan" av noen på et anonymforum eller hvilket som helst forum, det er jo skrivemåten og evnen til å ordlegge seg jeg biter meg merke i. Jeg har jo mine favoritter av forfattere og skribenter også, uten at jeg har møtt noen av de live. Hilsen sug alkalie
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #8 Skrevet 29. september 2011 Driter i om du er FAN til Sug lut. Men fårstår ikkje kva kvalme sug lut har laga. Sjerp dokke og la folk få si sin MEINING:
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #9 Skrevet 29. september 2011 øh, var ikke det litt selvmotsigende...?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #10 Skrevet 29. september 2011 Jøss luten, har du blitt så poppis du a? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå