Gå til innhold

Hvilken test brukte dere? og litt annet jeg har på hjertet.


Bebisslykke

Anbefalte innlegg

Jeg brukte billigtester, har testet 3 positive da, men leser at andre har testet falskt positivt med de!! Ble plutselig litt lei meg. tenk om jeg ikke er gravid likevel..

OG: er det mulig å kjenne det i bekkenet allerede? Jeg har influensa da, og da verker det som kjent i kroppen, men bekkenet er vondt og jeg sliter med sitte stillinger.

Får kjøpe en apotek test, slik at jeg vet "for sure"

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Falskt postitivt med billigtester?

Hvordan da?

Er det pga at andre tester ikke har slått ut i såfall?

Billigtestene er like sensible som de som blir brukt på sykehuset, har jeg funnet ut.

 

Hvis du tester positivt på en billigstrimmel, men ikke på en CBtest feks, og det bare blir negativt etter dette, så betyr ikke dette at du aldri var gravid.

Stor mulighet for at det var en kjemisk graviditet, som endte i TR tidlig,

 

Det hører til det svært sjeldne at Gtester slår ut positivt feil.. Det er som regel en grunn isåfall.

Sterke og medikamenter som ikke hører hjemme med en graviditet i det heletatt, eller svulster på en morkake, du strengt tatt ikke skal ha om du ikke er gravid eller om du nettopp ikke har vært gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte billigtest, og tok en clearblue for å bekrefte :) Dagen etter tok jeg en digital for å se hvor langt jeg var på vei.

 

Det er sjelden at testene viser falsk positiv og ofte vil det heller være snakk om en tidlig SA. Altså at man tester positiv og får "mens" likevel.

 

Når du nå har 3 positive skal det mye til at de er falske. Men ta en test fra apoteket sånn at du kjenner deg sikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det er det mange skriver på nett ihvertfall.

Men det kan selvsagt være at disse har hatt en SA/kjemisk osv.og derfor gått over til negativ test. Får håpe på det.

Jeg har testet mye i mitt liv pga hormon stimuli for å bli gravid og har 2 barn. Jeg har kun opplevd en gang at en test gikk fra å være positiv til så å bli negativ. Veldig merkelig, men da kom mensen rett etterpå.

 

Nei, tror nok at denne sitter ja. Jeg har ikke testet negativt, for å si det sånn:) Så jeg feirer;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått tre positive billigstrimmeltester, streken er ikke like sterkt som kontrollstreken, så jeg skjønner tankene.

 

Jeg tror det er ganske mange som tenker dette, det er plutselig for godt til å være sant, og da kan det jo være testene det er noe galt med?

 

 

Jeg skal ta en digital imorgen, for det har jeg aldri gjort før, og vil får det ordentlig bekreftet.

Regner med dette blir mitt siste svangerskap, og jeg må joi ha prøvd en digitaltest :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at testene uansett merke, kan være ganske svak helt i begynnelsen av svangerskapet.

Var mer urolig for det at det var så mange på nett som var så negativ til det.

 

Mye rart som blir skrevet på nett da, og som du sa: det kan være testene, eller tidlig abort som er grunnen.

Tror jeg skal kjøpe meg en sånn selv, litt gøy å det med tekst "GRAVID" ;)

 

Lykke til videre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...