Gå til innhold

Noen som har klippet seg i syden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal klippe, farge og stripe håret men vet ikke om jeg skal gjøre det før vi reiser eller om jeg skal vente til vi er i Tyrkia hvor det sikkert er mye billigere? Di som har klippet seg der hvordan ble det og hvor mye kostet det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klippet meg på Mallorca.

Ble veldig bra og jeg husker jeg syns det var veldig billig. Mener det var ca. 200-250 kr.

Skrevet

eg klpper meg hvert år i tyrkia jeg. De er super flinke der. betalte 10 lire for en klipp og fikk massasje og den oppvartingen :) Jeg hadde villet ventet hvis jeg var deg. men let etter en god frisørsalong, ikke ta den første du finner. undersøk gjerne litt på forhånd.

Skrevet

Jeg bor i Tyrkia, så jeg går kunn til frisøren her nede, hehe. Betaler 110lire for klipp, foliestriper og føn, hvilket er ca 350kr.

Hvor i Tyrkia skal du, kanskje jeg kan anbefale en god frisør til deg.

Skrevet

Så bra at så mange er fornøyd :) Da blir det nok til at jeg venter.

Jeg skal til Alanya, noen bra der ?

Skrevet

Jeg husker ikke navnet, men i 25 meter gata (alle veit hvor den er) finnes det endel brudekjolebutikker i 2.etage. I det området brudekjolene er finnes det også frisørsalonger i 2.etage. Store vinduer, du ser dem fra gata. Disse frisørene er der på helårsbasis, er ikke avhengig av turismen, altså er de så bra at lokale bruker dem og de overlever fint på det.

Skrevet

Digget denne overskriften!:D

Skrevet

Oki, får se om jeg finner det. Tusen takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...