Gå til innhold

Sy trekk til spisestustoler


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på utkikk etter trekk til spisestuestolene mine... er noe alla disse http://www.bohus.no/Stue/Stoler/Spisestoler/verona-spisestol/

 

Vet det finnes en masse der ute som er ferdig sydde, men jeg finner ingen som passer mine stoler. Ryggen blir for høy eller så er setet for stort :(

 

Noen som har sydd slike trekk selv??? Er det vannsklig og få til. Har tatt i en symaskin...men er ikke veldig dreven på det. Og er det noen som husker ca hvor mye stoff som må til???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...