Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Hei, jeg har feber og er kvalm i kveld. Er 30 uker på vei. Gikk å la meg, og da jeg våknet så jeg en stor flekk på lakenet. Fra brystet. Er det vanlig å bli uvel når melken kommer?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Næææsj det tror jeg ikke! Men nå har melka mi kommet 3 dager etter fødsel 3av 3 ganger da! Uten feber! Tipper du er syk og det har ingenting med at melka er kommet! Eller kan du ha brystbetennelse? Gjør det vondt i brystene?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Det er vanlig å få litt feber når melkeproduksjonen setter igang for fullt etter en fødsel iallefall, men om det også skjer om man får melk mens man er gravid vet jeg ikke. Om feberen skyldes melk vil man ofte bli ekstra varm på brystene og feberen skal aldri vare mer enn en dag før man undersøker andre grunner, men dette gjelder kanskje spes for kvinner i barsel da. Har du virkelig fått så mye melk allerede..hmm.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Ganske stor flekk her. Kan det være noe annet som lekker fra brystene da? De er ikke vonde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå