Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 ...uff synes d er litt ekkelt...hun har ofte klaget på hodevondt i den siste tiden.., er dette normalt for så små?? Bør jeg kontakte legevakt?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Ring legevakta og spør dem. Sansynligvis erdet vell ikke noe farlig, men skulle det være hjernehinnebetennelse eller noe annet alvorlig trenger hun legehjelp nå.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Jeg hadd hvertfall ringt legevakten og forhørt meg. Fortalt om symptomene. Så kan de bestemme om de syns det er best at dere kommer inn for en sjekk, eller tar det med fastlegen om det vedvarer. Jeg ville ikke klart å slappe av før jeg hadde fått råd av en sykepleier/lege.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Sønnen min på 4 hadde det sånn en stund. Med en stund mener jeg noen dager over en periode. Ikke konstant ene uken hadde han hodepine i 3 dager. andre uken hadde han feber og hodepine i 3 dager, så da bar det til legen og få antibiotika mot streptokokker (klaga ikke på halsvondt) Nøyaktig 1 uke etter endt kur, så fikk han vondt igjen! Med feber, men da gikk det over etter 1 døgn. Har intrykk av at det er mange som er syke på samme viset nå, hvertfall her vi bor. Men ring legevakta og forhør deg om du syns det er ekkelt. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #5 Skrevet 28. september 2011 Hadde kontakta legevakta hadde jeg vært deg! Pleier å kontakte de ltt for ofte tror jeg, men med 3 barn, og det at jeg er veldig hønemor, er vel det normalt? Men er ikke hodepine noe som følger med feber? Eller kan det være symptomer på noe annet?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #6 Skrevet 28. september 2011 i stad hadde hun vondt i nakken når hun bøyde seg fremover, sier hun har vont i hodet når hun er oppreist..ringer legevakt men ingen svar..
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #7 Skrevet 28. september 2011 Hvordan går det? Fikk du tak i legevakt?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #9 Skrevet 29. september 2011 Huff....stakkars jenta di. Du må bare ringe og ringe....ring til fastlegen hvis du ikke får kontakt med legevakten. God befring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå