Gå til innhold

Noen som er lysten på fine og originale gravidbilder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er make up artist og jobber mye med å sette opp bildene. Jobber sammen med en utrolig dyktig fotograf. Hvis noen vil se eksempler, så har jeg litt. Er i Oslo, vi er ikke dyre og du får selv bildet etterpå. Altså, du slipper å betale i dyre dommer for framkalling og forstørrelser.

Bare et lite tilbud til dere gravide, flotte damer :)

(setter selv utrolig pris på bildene han har tatt av meg og familien OG magen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pris er noe vi kommer fram til ettersom hvor mye dere trenger meg og for han tar 300 pr bilde du vil ha etterpå.

Bildene er mine private, som jeg har. Har ikke lagt dem ut noe sted. Ville sjekke interessen først :)

Skrevet

Vanskelig å si om man er interessert eller ikke når du verken kan opplyse om pris eller fremvise bilder så man kan se hva man eventuelt kan få for pengene

Skrevet

300 pr bilde du vil beholde, det er da ferdig redigert osv..

Om jeg skal gjøre makeup og hår, hjelpe til meg styling og ideer rundt bildene, tar jeg mellom 500 og 800, det er da en engangspris.

Jeg skal se om jeg finner et eller annet sted jeg kan legge ut bilder, slik at dere kan se et par av dem.

Skrevet

Du virker usæriøs...dette er et forum, ikke en side for å tjene penger

Skrevet

Dere som vil, kan hvertfall gå inn å se på denne linken, fotografen har laget en egen side hvor han har lagt ut noen av bildene.

Dette handler forresten ikke om å tjene penger, men om det at jeg vet det er dyrt å gå til vanlig fotograf og mange kan rett og slett ikke ta seg råd til det. Og det syntes jeg er trist!

Jeg ser mer på det som at jeg deler en fantastsik dyktig fotograf med dere, og om noen skulle ville ha ekstra styling, så kan jeg stille.

Ta en titt dere som vil hvertfall :)

http://rinoengdal.daportfolio.com/

Ha en fin dag :)

Skrevet

Du vet at du ikke har lov til å drive reklame på disse sidene uten å betale for en annonse?

Skrevet

Det er ikke reklame at jeg anbefaler en fotograf? En som tar fine bilder? Det er da det samme som å anbefale troll dressen...

Skrevet

blir jo billigere å gå til Fame for å ta bilder. gratis fotografering, og 495 kroner for 5 bilder (filer)

Skrevet

Du får ikke kjøpt fri filene! Du må framkalle hos dem hvis du skal ha uten vannmerke på! Jeg vet. For jeg har jobbet der.

Skrevet

OG! Du er bundet til studio bilder, og får samme bildene som naboen har på veggen, bare different faces!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...