Gå til innhold

De som er frekke her inne....

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror dere virkelig at de er slik i det virkelige liv?

Jeg tror at det er helt normale mammaer som oppfører seg korrekt i det virkelige liv og oppdrar barna sine til å bli inkluderende små mennesker som ikke mobber andre.

Hva tror dere? At de mobber her inne og skryter til barna sine om det etterpå? "Vet du hva, lille Petter, i dag kalte jeg en dame på nettet for et dumt nek... haha, lytt og lær lille venn"!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff det er helt sant det du sier asså! Håper flere leser dette å tar det innover seg!

Skrevet

Jeg tror at de som svarer frekt her er sånne høyt-på-strå mammaer.

Som tenker at barna dems er små engler som aldri gjør noe galt

Skrevet

Har vel mer med generelle holdninger å gjøre...

Men jeg tror nok at denne siden blir brukt for å få ut litt...så er nok ikke nødvendigvis slik i virkeligheten, nei.

Skrevet

Jeg tenker at de som har behov for å være frekke og ufine har problemer med seg selv, og at de kanskje føler seg litt tøffe når de sitter trygt gjemt bak anonymknappen på internett. Kanskje de er noen dørmatter IRL som ikke tør å stå opp for seg selv og si sin mening.....?

Jeg tror ikke at kvinner som er trygge på seg selv og som er fornøyde med livet sitt har behov for å "tråkke andre ned i dritten" på den måten mange syns å ha her inne.

Skrevet

Men hvis man ikke "er sånn" i virkeligheten, hvordan klarer man da å være sånn her?

Jeg tar ut steam på mannen. Han kan jeg være nebbete mot. Jeg kan også være det mot mamma. Men jeg er aldri sånn mot venner, kolleger, og hvertfall ikke her inne hvor jeg absolutt ikke kjenner de som skriver. Jeg klarer bare ikke å være frekk mot andre, for jeg er ikke sånn....

Skrevet

I det virkelige liv er jeg stille, beskjeden og uskyldigheten selv.

Er vel kanskje derfor jeg raser litt ifra meg her inne, he he.

Men jeg er langt ifra en av de verste, sier bare hva jeg faktisk mener, noe jeg ikke våger i mott virkelige liv.

Skrevet

Men jeg tror det er mange som er sånn. De skåner mann og barn for det, og langer ut mot fremmede som anonyme i stedet.

Du er jo sånn mot mannen din og og mammaen din, men du klarer jo å ikke være sånn ovenfor venner og kolleger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...