Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Skrev at vi ville vite om barna kommer eller ikke, feiring på lørdag og bare halvparten har gitt beskjed. Får vel ringe resten i morgen regner jeg med.. Eller bare lage til bursdag for dem som har svart? Vet jo ikke om de andre dukker opp eller ikke *irritert*
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Synes det er vanlig folkeskikk å svare, så ja, det gjør jeg.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Jeg sender alltid et svar uansett om de ber om det eller ikke. I samme slengen takker jeg for invitasjonen på barnets vegne. Dette ene og alene av ren høfflighet. Noe jeg synest er en stor mangelvare i dagens samfunn.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Svarer selvfølgelig på alle invitasjoner. Noe annet er frekt synes jeg. På noen invitasjoner står det at du skal gi beskjed hvis ikke du kommer, men jeg svarer likevel...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #5 Skrevet 28. september 2011 Svarer "alltid". Dvs at jeg har glemt å svare engang. De som ikke svarer oss regner jeg som at ikke kommer. Men har erfart at av alle som ikke svarer er det 50/50 kommer og kommer ikke.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #6 Skrevet 28. september 2011 Selvfølgelig svarer man på invitasjoner! Det er nesten så jeg ville nektet "inngang" for de som ikke hadde svart, men man kan jo ikke straffe barna for at foreldrene ikke har svart... Skjønner irritasjonen din godt!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #8 Skrevet 28. september 2011 Jeg svarer alltid og takker for invitasjonen uansett om barnet kan komme eller ikke:) Som deg blir jeg utrolig irritert av at noen aldri svarer. Av erfaring vet jeg at noen kanskje glemmer svardatoen og svarer litt seint, men det er OK. Men noen svarer alltid:( Jeg regner da med at de ikke kommer.... HI: Har du satt en dato for når du vil ha svar da?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #9 Skrevet 28. september 2011 Jeg har glemt å svare hvertfall en gang, men har selvsagt som mål å alltid svare. Men her vil de fleste bare få beskjed hvis barnet IKKE kommer, så hvis det plutselig hadde stått i en innbydelse at de vil ha beskjed uansett, så kunne jeg nok lett ha oversett det...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #10 Skrevet 28. september 2011 Godt å se at det er flere som ser hvorfor jeg er irritert Ja, hadde satt datoen i dag som svarfrist, vil jo gjerne ha nok kaker og ting - verken for lite eller alt for mye. Opplevd dette før og, men ikke at jeg mangler svar fra 6 av 14. Jaja, får mase litt i morgen og håe at det blir en flott 5års dag likevel
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #11 Skrevet 28. september 2011 Svarer alltid! Rart det er så mange som ikke har svart! Men det er jo fortsatt noen dager til lørdag, så hadde ventet med å sende mld og surt til fredag tror jeg! Eller står det hvilken dag du vil ha svar til på invitasjonen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå