Gå til innhold

Gravid og singel... muligheter for en mann??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, jeg har ikke tenkt å lete etter en mann nå. Men jeg fikk vel kanskje oppmerksomheten deres ;)

Jeg har to måneder igjen til termin og er som overskriften sier singel (hadde mine veldig gode grunner til å avslutte det med faren).

Jeg har egentlig ikke noe voldsomt hastverk med å finne en mann, men jeg er litt redd for at jeg må belage meg på å være alene i mange år fremover... Er det helt uaktuelt for menn å date en dame med et "lite" barn? Er det noen som har hatt en liten småtass på la oss si 1-2 år som har funnet seg kjæreste? Jeg er kun 25 år og vil si at jeg er attraktiv..

Sitter med en liten bekymring for at jeg aldri vil finne noen nå som jeg kommer med "bagasje", men prøver jo å fortelle meg selv at dette bare er tull...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg singel forsatt da, med ett barn på 2 år.

Og har hatt menn som har vert interessert selvom jeg har "bagasje" som du sier :)

Er vel meg det har stått på, ikke følt meg klar for å involvere noen i livet vårt før nå :) Men har goooooooooooooooooooooooooooooooooooood tid :)

Skrevet

Jeg fant drømmemannen min når sønnen min var 2,5 år ;)

Det finnes menn som ikke syns det gjør noen ting. Men det kan kanskje ta litt lengere tid å finne dem, av flere grunner. Du er kanskje mer bevisst på hva du vil ha i livet deres, du vil ha en mann som behandler barnet ditt som sitt eget.

Men det er jo klart noen menn som trekker seg pga. barn også. Men da er han ikke rett for deg uansett.

Lykke til med fødsel og alt annet :)

Skrevet

Ikke uroe deg! Så lenge du er en oppegående jente, så er det ikke noe problem :)

Jeg var alene til min var 2, datet, men jeg falt aldri helt.. manglet ikke på tilbud. Så møtte jeg min nåværende kjæreste, 3 år siden nå og vi venter vår første nå rett rundt svingen.

En viktig ting jeg kan si.. ikke involver ungen tidlig , og da mener jeg også at du ikke trenger å snakke om barnet hele tiden. si hvordan ting er, men holde de to "livene" adskilt fram til du vet om det er noe ;)

Lykke til

Skrevet

Det blir ikke et problem! Det kan jeg love deg. Jeg var også alene da jeg gikk gravid med eldste, fikk kjæreste da barnet var 3 mnd ca.

Skrevet

Jeg har en sønn på to år, og mannfolka står i kø utfor døra her, hehe :) Jeg har hatt flere sånne "forhold" de siste to årene som har gått gaiken fordi jeg har følt at det ikke var riktig. Tror jeg har knust flere hjerter etter at jeg fikk barn enn før jeg gjorde det! Og det er utrolig hvor lite det egentlig har å si - om noe blir man mer attraktiv av strekkmerker og løshud. Haha!

Jeg er forresten 21 år :)

Skrevet

Heidi Klum kapra jo en mann mens hun var singelgravid.

Skrevet

Ingenting å bekymre seg for! :) Jeg traff en da sønnen min var ganske nyfødt, vi er fortsatt sammen,åtte år senere :)

Blant de andre jeg var singelgravid sammen med tror jeg alle har funnet seg kjæreste/ samboer/ mann ;)

Skrevet

Jeg har en datter på 2 år og har vert alene hele veien. Har fortsatt ikke funnet drømmemannen :( Har vært involvert i ett par tre menn siden jeg fikk barn og har både blitt dumpet og vært den som dumpet.

Min erfaring er at gutter i utgangspunktet ikke er negative til at man har barn, men at de er mer på vakt og tror en er desperat og tolker og legger kanskje litt mer i ting enn om en ikke har barn.

Feks for meg å si til en gutt at jeg er ute etter et forhold = desperat og tar hva som helst. selvom jeg på ingen måte er det og ikke oppfører meg sånn heller. Jeg har det på ingen måte travelt, men synes det begynner å bli litt sårt at det ikke virker som det ikke skal skje for meg.

Det skjer nok en vakker dag og mitt råd er ikke stress.. nyt tiden du har med barnet ditt hvor det faktisk bare er dere 2 mot resten av verden.. har sin sjarm det også :)

Skrevet

Drømmemannen din er sikkert rett rundt hjørnet 22:53 ;)

Jeg skal nyte tiden med barnet og prøve å ikke tenke på at jeg er litt ensom. Bare håper jeg ikke må gå maaaange år alene :P Og så håper jeg virkelig at neste mann jeg møter er den rette.. Har kysset for mange frosker nå. Vi får håpe de dukker opp om ikke alt for lenge, kanskje litt fortere for deg ;)

HI

Skrevet

Altså, hvis jeg klarer å kapre mannen jeg har siklet på i 10 år, jeg med 4 barn fra 0 til 12 år (ble forlatt av barnefaren da jeg ble gravid med minstemann), så klarer ihvertfall du å få deg en mann ;)

Skrevet

Jeg møtte drømmemannen da ungen var 1 år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...