Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Svigermor er på mange måter flott og har stilt opp mye for barna. Etterhvert har jeg likevel oppdaget sider som irriterer meg mer og mer. Hun ringer meg ca et par ganger i uka for oppdatering om hvordan det går med oss, og kommer med lange avhandlinger om hvordan vi skal håndtere og oppdra barna. Vet det er vel ment, men jeg skulle ønske hun hadde litt mer tillit til oss og tror meg når jeg sier at vi har det bra. Ofte gir hun uttrykk for at hun bekymrer seg for oss og hele tiden er det avslutning om at hun er så glad i oss. Føler meg ofte oppspist og overkjørt. Når hun i tillegg generelt er ekstremt selvopptatt (altså kun opptatt av seg og sine) føler jeg det blir så falskt. Min familie husker hun knapt noe om det jeg har fortalt. Vet problemene ikke er store, men det er vondt å føle en irritasjon som ikke slipper taket, det blir til at jeg unngår henne mest mulig, så det er hun som ringer...og jeg kvier meg for å ta den. Vil jo ikke ha det sånn for alltid! Hvordan snu følelsene? Noen som har vært i liknende situasjon?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 Ingen som har en lignende svigermor nei? HI
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 Regner med min svigermor blir sånn når vi får barn.. Tror hun er typen til det.. Legger seg bestandig opp i hvordan vi skal ha det hjemme. Blir irritert.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #4 Skrevet 29. september 2011 Ikke svigermor, men min storesøster som tror hun vet alt og best. Har heldigvis ikke noe kontakt med henne i dag.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #5 Skrevet 2. oktober 2011 Min svigermor overkjører også alt og alle. Hun er i tillegg amerikaner og ekstremt opptatt av omskjæring. Hun begynte å gråte da vi sa at vi overhodet ikke ville omskjære sønnen vår, og skrek at penisen hans ville få infeksjoner og falle av. Jaja... Herlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå