Gå til innhold

PINGLER!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er lenge siden jeg sluttet å henge på dinbaby. Her sitter dere, en gjeng av det jeg er sikker på er helt normale flotte damer.. Så ser dere anonymknappen. Meninger får flyte fritt, dritten flyr veggimellom, og dere legger ikke en finger imellom når dere skal fortelle noen hva dere mener om DEM. Ikke saken de prøver å diskutere, men dem som person. Personer dere ikke en gang KJENNER, og dere lirer av dere kommentarer som jeg vet at de nær meg hadde fått en omgang for å ytre i nærheten av meg. Ikke omgang som i bank, jeg nedverdiger meg ikke til slikt. Men en real lekse om folkeskikk, "common sense" og vanlig oppførsel? Så absolutt.

Det er utrolig hvordan en knapp kan ødelegge det som kunne vært et fint forum. Et forum der man kunne gått for tips, råd og en prat har utviklet seg og blitt en mobbearena. Det som jeg er sikker på startet som en trygghet for de som ikke ville diskutere sine problemer åpent har blitt et sted for nedrakking, ekle kommentarer og drittslenging..

Er det rart BARN mobber når dette er noe voksne mennesker nedverdiger seg til? Er det rart BARN gruer seg til å gå på skolen når voksne mnnesker kan sitte og skrive slike ting jeg har sett her inne?

Hva med å få litt baller og i det minste stå for dritten dere slenger? For dere er det kanskje "bare internett".. Er det det dere vil fortelle deres barn når de blir mobbet via facebook også? Når barna deres gråter for de får trusler om bank på skolen via mail eller melding?

"Ta det med ro.. Det er jo bare internett..."

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det ikke vært for anonym knappen ville jeg ikke gitt mange svar her.

Skrevet

Å så er det mange morsomme tråder, og tråder der det ikke står dritt.... som i "hvordan fridde din mann til deg" innlegget!! Det er både koselig og morro å lese ;) Man velger selv hva man skriver og selv hva man gidder å lese ;) ;) Så det blir da hva man selv gjør det til, drit i å heng deg opp i de teite svarene bare.. så er det ganske OK her inne ;)

Skrevet

Hvis du ikke har vært her på lenge kan du anse anonymsiden som krangle, og du vet også da hvordan krangle var før..!

Ellers er vel skravlesiden litt bedre hva angår tone, men det er i det minste litt temperatur her!

Skrevet

Kunne ikke vert mer enig!

Vi forteller vel barna våre at hvis vi ikke har noe fint å si skal vi la være!

Skrevet

Velkommen til anonymforumet. Føles det ikke litt merkelig å gå inn her for å klage over bruken av anonymknappen? Vi har et fint alternativ til anonymforumet, hvor ingen signerer anonym; skravlesiden heter den.

Skrevet

Litt temperatur må det vel alltids være, det er jo da det er spennende! Men det er utrolig hva folk klarer å lire av seg, bare fordi de har en knapp å gjemme seg bak.

Det er heller ikke snakk om å bare velge det JEG vi lese, jeg bryr meg fint lite om hva folk mener om meg, men jeg syns synd på de som BLIR lei seg, bare fordi noen innbiller seg at de har frie tøyler pga den knappen..

Skrevet

Og så er den avhuket så jeg blir anonym selv.. *lol*

Skrevet

Det er overhodet ikke det som er poenget. Les innlegget en gang til så ser du det..:)

Skrevet

Er det bare jeg som er drittlei av innlegg som dette?

Hei, la oss gjøre verden til et bedre sted, dere!

Synes du ikke mange nok har skrevet dette før deg, HI?

Skrevet

Vel, det har tydeligvis ikke fungert enda.. Beklager at jeg syns at foksne mennesker kan oppføre seg bedre mot hverandre, så lenge vi prøver å lære våre barn at det ikke er snilt å snakke stygt om og til hverandre..:)

Skrevet

Enig 22:24! Kan ikke folk som ikke tåler dette forum finne seg et annet sted?? Har du sett hvor mange forum det er her inne HI? Fatter ikke at du gidder å bruke tid på det...

Skrevet

Jeg er helt enig med deg, Teltpluggen, men som hun over skriver - dette har vært skrevet her inne utallige ganger tidligere, og det virker som om de som er ute etter å slenge med leppa lar seg fyre opp av tråder som dette.

Nå må jeg også legge til at jeg faktisk ikke tror at oppførselen til de som slenger med leppa og er frekke her inne gjenspeiler hvordan de er i det virkelige liv og at de oppdrar barna sine til å bli mobbere.

Skrevet

22.32, det tror overhodet ikke jeg heller! Jeg tror som nevnt at det er en gjeng flotte mennesker som sitter og gjemmer seg bak den knappen, det er bare utrolig hvor mye nevnte knapp kan ødelegge..

LIKER folk virkelig tonen som blir her inne? Joda, til dels underholdende er det jo, men likevel, det er jo ikke gøy å ha det sånn at man MÅ gjemme seg bak den knappen fordi man er redd for hva folk svarer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...