Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 http://www.barnimagen.com/forum/thread/143624059 Takker
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Nei, du får ikke dekket dette beløpet i skolepenger
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Pga. beløpet eller fordi det er en privat utdanningsinstitusjon? HI
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Du kan få dekket opptil kr 55 680,- i skolepenger. Men om Treider er godkjent er jeg litt usikker på
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #5 Skrevet 28. september 2011 Du vil nok ikke få dette dekket, det er en dyr utdannelse. Kan samtidig legge til at hvis du ikke har karakterer til å komme inn på jusstudiet har du antagelig ingenting der å gjøre heller. Det er et langt og krevende studie og hvis du ikke har evnen til å oppnå gode resultater ender du opp som en middelmådig jurist hvis du klarer å gjennomføre i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #6 Skrevet 28. september 2011 Hvorfor i all verden kan du ikke bare søke på ordet "utdanningsstønad" på nav.no??? Satser Tilskudd til skolemateriell - enslig mor eller far Gjelder satser for skoleåret 2011/2012. Satsen reduseres ved utdanning på deltid. Skoleslag Full sats v/videregående skole kr 3 580,- v/høgskole/universitet kr 7 150,- Tilskudd til skolepenger - enslig mor eller far Gjelder satser for skoleåret 2011/2012. Satsen reduseres ved utdanning på deltid. Skolepenger Videregående skole Høgskole/universitet kr 23 240,- kr 55 680,-
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #7 Skrevet 28. september 2011 Takker Ok, får nesten bestille en time og snakke med en saksbehandler. Men kan de gi en forhåndsvurdering (ikke noe vedtak selvsagt) eller må jeg ha kommet inn? Man må betale 1000 kroner i avgift når man søker så det er jo fryktelig kjedelig dersom man uansett ikke har en sjans HI
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #8 Skrevet 28. september 2011 Men herlighet.. Du aner da ikke hvorfor jeg har de karakterene jeg har?? Jeg synes jeg har rimelig greie karakterer fra videregående ut i fra at jeg flyttet for meg selv som 16 åring (pga. familierproblemer). Da gikk jeg fulltid på skolen og jobbet 4 kvelder x 6-7 timer i uka. Så jeg har stått på, men var også en tenåring som hadde lyst til å feste og ga ikke ALT på skolen. (Gikk for øvrig ut med en 6er i rettslære). Og jeg har søkt om dette på nav.no. Er klar over de generelle retningslinjene, men les spm. mitt. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå