Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Ungene mine på 4 år og 2,5 år går stort sett i barnehagen hver dag; fra 9-15.30. Jeg leverer og henter barna. Hver tredje helg (lørdagen og søndagen) sover jeg fra 08-16, jobber da nattevakter. Dvs at jeg ikke ser barna når de er i barnehagen og jeg ser dem heller ikke fra 8-16 hver tredje lørdag og søndag. Ellers er jeg med barna. Når jeg sover etter nattevakter (hver tredje helg) er barna med min samboer/faren til barna. Har fått mange kommentarer på at jeg er heldig som har så mye tid sammen med barna, men er det så uvanlig å ha såpass mye tid med barna sine? Jeg jobber 80 %, så mer tid med ungene er vanskelig. Har av og tid dårlig samvittighet for å ikke være med dem mer, men jeg burde kanskje være mer enn fornøyd med tiden jeg får med barna?
TPK Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Jeg synes dette høres greit ut jeg! Jeg ser Mini kun ettermiddager ca. 16.15-19.30. Jeg har "A4-jobb" så jeg har fri hver helg da. Da er jeg/vi stort sett med Mini hele dagene.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Normalt vil jeg tro. Jeg leverer 9.30 og henter ca 16.15 hver dag. Har da formiddag siden vi alikevel er oppe i 7 tiden, men også ettermiddag Og jeg personlig syns jeg har for lite tid.. Jobber heller ingen helger, så tilbringer de også sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå