Gå til innhold

Inspirert: Har jeg mye tid sammen med ungene mine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungene mine på 4 år og 2,5 år går stort sett i barnehagen hver dag; fra 9-15.30. Jeg leverer og henter barna.

Hver tredje helg (lørdagen og søndagen) sover jeg fra 08-16, jobber da nattevakter.

Dvs at jeg ikke ser barna når de er i barnehagen og jeg ser dem heller ikke fra 8-16 hver tredje lørdag og søndag. Ellers er jeg med barna. Når jeg sover etter nattevakter (hver tredje helg) er barna med min samboer/faren til barna.

Har fått mange kommentarer på at jeg er heldig som har så mye tid sammen med barna, men er det så uvanlig å ha såpass mye tid med barna sine?

Jeg jobber 80 %, så mer tid med ungene er vanskelig. Har av og tid dårlig samvittighet for å ikke være med dem mer, men jeg burde kanskje være mer enn fornøyd med tiden jeg får med barna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes dette høres greit ut jeg! Jeg ser Mini kun ettermiddager ca. 16.15-19.30. Jeg har "A4-jobb" så jeg har fri hver helg da. Da er jeg/vi stort sett med Mini hele dagene.

Skrevet

Normalt vil jeg tro.

Jeg leverer 9.30 og henter ca 16.15 hver dag. Har da formiddag siden vi alikevel er oppe i 7 tiden, men også ettermiddag :) Og jeg personlig syns jeg har for lite tid..

Jobber heller ingen helger, så tilbringer de også sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...