Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 vi skal gifte oss i på tinghuset en helt vanlig hverdag. vi har invitert forlovere og svigerinne til mat etterpå, de velger å ikke ha med sine to barn(som er like gamle som våre), siden de likvel har barnehage. Vi har igrunn lyst til å ha med våre på vår spesielle dag, men samtidig hadde det vært utrolig deilig å kunne få litt voksentid og matro for en gangs skyld. hva hadde dere gjort? vielse, mat med forlovere for å så hente ungene seinest kl to. De får da spise koldtbord , og får kake sammen med oss andre. Eller skal vi ta vielse, hente ungene i barnehagen(den ene på 1 sover på den tiden) for at de skal feire alt sammen med oss? samvittigheten min sier det siste, men .....
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Jeg hadde spist uten ungene og hentet dem før kakene.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Hvis jeg skulle velge å ha barna der ville jeg hatt en barnepike tilstede. Kos dere uten barn sier jeg. De er for små til å skjønne det likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå