Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 det er Aldrig dogg på hennes vinduer. men det blir det her hos oss..fatter ikke.vi har luftlukker i alle rom som er åpne og det er ikke kaldt ikke men når jeg henger klær til tørk i stua på natta er det jaggu meg mye dogg på alle vinduer på morgenen. har prøvd sette på varme men det hjelper bare litt..men kan ikke ha varme på når det i grunn ikke er kaldt ute. er 21 grader inne .så det er ikke kaldt. noen med råd hvordan unngå dogg?:)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Bruk tøketrommel, evt. kjøp en vaskemaskin med bedre sentrifuge - eller kjøpe en type luftavfukter? Unngå å tørke klær i stua ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Er leilighetene nye da? Eneste forklaringen da kan være at den ikke er helt tørr ennå, tar gjerne en par - tre år før det tørker skikkelig! Og kansje hu bruker kondenstrommel? det blir ganske fuktig av å tørke klær inne, prøv å la luftekanalen på vinduene stå oppe en stund!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Får ikke kjøpt bedre vaskemaskin. og det er ikke maskina det kommer an på jo. har tørketrommel men der kan ikke alt tørkes. ikke alle klær til barna.har kondenstrommel vi og men som sagt kan ikke tørke alt der inne:) alle luftkanaler er oppe hele tiden så sant det ikke er kjempekaldt da. leilighetene begge er gamle men hun har ikke det problemet som vi har. hi
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #5 Skrevet 28. september 2011 Vi kjøpte også luftrenser men den tar ikke alt og det bråker litt orker ikke ha den på nå hi
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #6 Skrevet 28. september 2011 Men tørker hun klær i stuen da? Kanskje bare det som er forskjellen vet du;)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #7 Skrevet 28. september 2011 Jepp hun tørker klær i stuen også men ingen dogg der. nå måtte jeg sette klærne i roterommet.skjønner ikke jeg.kanskje hun har varme på hele året rundt hi
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #8 Skrevet 28. september 2011 Er det på innsiden, utsiden eller imellom glassene??
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #10 Skrevet 28. september 2011 Hun har ikke ekstra ventiler i veggen da? Eller at de du har i vinduene er stengt. Er skummelt med kondens på innsiden, legger seg fort bak møbler som står inntil yttervegg og lager mugg
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #11 Skrevet 28. september 2011 Har akkurat like mange ventiler hun og vi. nei blir ikke mugg ,passer på det men den doggen irriterer meg veldig.er ikke dogg hvis det ikke er klær her til tørk men er jo nødt å ha reine klær hehe hi
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #12 Skrevet 28. september 2011 Sånn blir det her og...selv når det ikke tørkes klær på stua (eneste stedet det er plass)..men her er det kommunalt og dårlg standard...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #13 Skrevet 28. september 2011 Ja men siden både naboen og vi har samme standard på leiligheten men hun har ikke dogg med det har vi da synes jeg det er rart men men får vel leve litt til med det:) hi
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #14 Skrevet 28. september 2011 Hun har helt sikkert høyere innetemperatur enn dere.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #15 Skrevet 28. september 2011 Har prøvd alt. også høyre innetemperatur men da koker vi inne da..kan ikke ha det sååå varmt for da svetter vi ihjæl hehe..snekkeren sa lufting men har da luft i alle rom.. jaja takk for svar dere:)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #16 Skrevet 28. september 2011 Dogg??? Det heter DUGG! Dugg for svarte! Aaaargh...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #17 Skrevet 28. september 2011 Ha på litt varme, selv om du ikke føler det trengs. Og ha kjøkkenvifta på 1 hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå