Gå til innhold

Noen med et godt tips...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Til et smeise godt hårprodukt for halvlangt hår?

 

Jeg holder på å spare og har for tiden en forferdeliig frisyre som jeg gjerne skulle hatt litt hjelp med.

 

Har brukt voks og "clay"-produkter til nå,men dette blir for tungt for håret.

Jeg vil ha volum,og gjerne noe som får frem fallet mitt uten at det blir "wet-look" når produktet evt tørker. (noe det skummet jeg har nå gjør..)

 

Tips?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tro det eller ei men på -nille har de et skum som er verdens beste. Husker ikke hva det heter, men det er på sølvflaske med svart skrift. Kostet 29.90 siste jeg kjøpte det.

Det samler håret og gir det volum uten å bli stivt, ekkelt og vanskelig å gre ut.

Iallfall var det det eneste produktet som funket i mitt tunge og umulige hår da det var halvlangt.

Verdt å prøve :o)

Skrevet

du kan jo føne det for å få volum, og klem inn skummet(form fallet)..jeg bruker define skum og fornøyd med det....dårlig forklart..hehe

bruker også saltvannsprodukter..(pulver) genialt =)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...