Gå til innhold

Baby 4.juni!!!


ladymama

Anbefalte innlegg

Hurra :-) Vi klarte det på første forsøk. Ble litt overrasket selv at testen var positiv da jeg tok den på søndag, selv om min kjære påstod hardnakket at jeg måtte være gravid pga humørsvingninger, haha. Han om det :-) Kjenner allerede antydninger til graviditetsplager som hodepine, trøtthet og kvalme.

 

Gleder meg masse til å bli mamma til gullskatt nr.2 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse.

Jeg fikk også den beskjeden av min kjære ektemake på lørdag; Tror du burde ta deg en graviditetstest med de humørsvingningene dine... Haha!

Har to barn fra før. En på 17 mnd og en som blir 3 til jul ;o)

Har også termin 4. Juni, så dette blir stas :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse til dere begge!!!!! Jeg merker til og med selv at jeg er lett irritabel:-/ Upsss... He he. Har termin 5.juni og en gutt på 2 år og 9 mnd fra før:-) Gleder oss max til et lite gull til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :D Første forsøk - tenk det! Og enda fler på 4.Juni nå :) Jeg har også termin da foreløpig.Gleder oss på vår 1. vi!

 

Merker også at jeg er lett irritabel om dagene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så masse:D

 

Vi klaffet også på første forsøk, selv om dette er gullaskatt nr 3, så er det den første som er planlagt.

Det føles nesten litt rart å få det til på første forsøk, vi har jo såvidt begynt å tenke prøving før vi svoop, er gravid!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :) Hadde selv termin 4.juni med min datter..kjempe fin tid å få barn på :D Nå har vi termin 4.mai, så det blir nok ei fin tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk alle sammen, og gratulerer så masse til dere også :-D Tenk hvor heldige vi er som skal få hver vår gullskatt i juni (mai)!

 

Ja det var veldig morsomt at det klaffet på første forsøk. Var jo liksom bare 2 ukers ventetid på å få svaret på "øvinga" ;-) Nå har jeg kjempelyst å fortelle det til noen, men jeg har bestemt meg at jeg skal vente litt lenger enn forrige gang. Da klarte jeg å holde på "den store hemmeligheten" i hele 2 dager! Har dere forresten fortalt det til noen?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, GRATULERER til alle! Det er så fantastisk! Og sommerbarn er jo så koselig :) Drømmer om trilleturer i fint vær og løse sommerkjoler til mammamagen ;)

 

Svigerfar, svigermormor, søster, søskenbarn og et par venner har fått hørt det allerede :) Svigermor får vite det ikveld og til helga er det mine foreldre som står for tur. Vi ønsker å snakke med de nærmeste slik at de vet om det og kan være der for oss dersom det går galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har iallefall skikkelig lyst til å si det til noen. Tror kanskje jeg "mister" å fortelle det til noen i løpet av helga ;-)

Gratulerer med nummer 4 på vei :-) Kjempekoselig. Kommer selv fra en stor søskenflokk, noe som jeg er svært takknemlig for nå når jeg er blitt voksen, og har så mange som man er glad i rundt seg.

 

Blir fantastisk å få baby i begynnelsen av juni, da har man jo hele sommeren for seg til megakos. I 2010 fikk jeg en gutt i august, og det var litt slitsomt å være høygravid på sommeren. Klarte nesten ikke være i sola da. Dette blir GØY! (Tror jeg foreløpig fortrenger de 9 månedene med ventetid, hihi!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fortalte det noen dager etter testen, skulle liksom vente sååå lenge men det går jo ikke!! Vi hadde begge to såå lyst å si det, så nå vet hele familien og noen venner det:)

 

Har og termin 4 juni:) Og en født aug 2010 fra før:)

 

Og gratulerer til alle blivende mødre her, så gøy!!

 

Hurra for sommern 2012:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...