Gå til innhold

Brunaktig utflod...Hjelp!


Marielle-08-&-Maigull-12

Anbefalte innlegg

Var det ved to tilfeller når jeg tisset & tørket meg.

Vondt nederst i magen nå... Er så redd for å miste!

Hadde ikke noe slikt under første sv.skap.

Tør nesten ikke gå på do, da jeg er livredd for at det plutselig skal være blødning.

Ringte legevakt, der de sa at det kunne være starten på SA.

 

Ringe fastlege imorgen & sjekke, eller hva bør jeg...

Noen som har opplevd slikt? Negativt/positivt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leste en plass at det er veldig vanlig å blø i begynnelsen og vertfall i det tidsrommet man skulle hatt mens. Jeg hadde også litt brunaktig utflod og bittelitt blod i det tidsrommet jeg egentlig skulle hatt min mens, men det var så lite at jeg ble ikke bekymret. Tror ikke du skal bekymre deg for mye, men om du er veldig redd så skader jo ikke en lege time ;) er uansett bedre å få vite ting sikkert uansett hvilken vei det tar, enn å gå å lure... Lykke til :) ps, liker navnet til jenta di ;) Jeg heter det samme minus e'en på slutten ;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Bestill en legetime, så blir du kanskje henvist til gynekolog slik at de får sjekket at det er ok!

 

Jeg har hatt brun utflod i over to uker. Etter en uke var jeg hos gynekolog, tok ultralyd og det var et bankende hjerte der jeg kunne se :)

 

Hun sa at livmorhalsen min blødde litt, men alt så fint ut. Hun visste ikke hvorfor da, men.. For meg går det fortsatt bra, BANK i BORDET!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg fikk nærmest panikk i helgen da jeg først hadde brun utflod en dag og påfølgende blødning en dag. fikk legetime for å be om henvisning til gynekolog, Men legen ordnet så jeg fikk ultralyd dagen etterpå på gyn. pol. Fikk bekreftet status og alt er i orden, så langt de kunne se. Legen hadde, til min store overraskelse, stor forståelse for at jeg var engstelig.

 

Masse, masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos lege igår etter at det kom i do også.

+ smerter/tak nederst i magen.

 

Men etter en g.u, sa hun at det ikke kom fra livmoråpningen.

At det kan komme av stress, trening, løft, samleie eller at babyen ikke hadde festet seg skikkelig inni der...

Så jeg fikk streng beskjed om & ikke gjøre noe av de nevnte tingene. Og bare være skikkelig sofasliter noen dager til det har roet seg.

 

Fortsatt "mens-symtomer" & misfarget på papiret...

Men får bare satse på at det går fint.

Skjønt at det er mange som har det...

Bare redd for at det plutselig skal komme kjempe-blødning!

 

Takk for innlegg, jenter. Og god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...