Gå til innhold

Hun fikk han tilbake <3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ble hun fratatt barnet da?

Og hvor gammel er egentlig jenta?

Skrevet

Det står på bloggen hennes...

Men hun er altså født i '92. Ble fratatt barnet fordi barnevernet mente det var fare for at hun ville utsette barnet for omsorgssvikt. Dette fordi hun angivelig selv ble utsatt for omsorgssvikt i oppveksten.

Skrevet

Hun ble fratatt barnet bl.a fordi hun har hatt en veldig ustabil psyke (bl.a vært innlagt). Men har selvfølgelig bare hørt hennes versjon og ikke barnevernet sin, de har jo taushetsplikt. Hun mener seg frisk nå.

En av tingene var også at hun ble tilbudt plass på mødrehjem, men nektet. Da barnevernet bestemte seg for å ta barnet ombestemte hun seg og sa ja til mødrehjemmet, men da var det for sent...

Håper hun har vokst på denne motgangen og viser seg stabil og voksen nok til å være en god mor for den lille gutten.

Skrevet

Du siste anonym her...

Er du sikker på alt du skriver?

Jeg kjenner ikke til hennes sak..kun skumlest blogg..og tar ikke alt folk skriver i blogger for god fisk.. Men syns du virker SKRÅsikker i din sak..

Hun skriver at hun har vitner på at hun aldri nektet mødrehjem osv.. Og det er en av grunnene til at hun vant rettsaken nå...

Likevel skriver du noe annet?

Skrevet

Hun skrev selv på bloggen sin da hun gikk gravid at hun ikke ville på mødrehjem, senere skrev hun at hun aksepterte, og til slutt skrev hun at hun aldri har nektet.

Det er flere ting hun ikke har vært helt konsekvent med, har lest bloggen hennes før.

Men jeg vet selvfølgelig ikke noe annet enn det jeg har lest jeg heller...

Skrevet

"En av tingene var også at hun ble tilbudt plass på mødrehjem, men nektet. Da barnevernet bestemte seg for å ta barnet ombestemte hun seg og sa ja til mødrehjemmet, men da var det for sent..."

Mener nå bestemt at jeg har lest en helt annen historie der,ang mødrehjemmet.For var det ikke barnevernet der som ikke holdt ord og ikke lot henne få lov likevel!!??

Skrevet

Å si at hun ikke ville på mødrehjem og nekte seg på mødrehjem er nå virkelig to forskjellige ting.Våkn opp!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...