Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Jeg er litt usikker på hvordan vi skal løse ting.... Spm her er ikke hvorvidt vi skal ha 50/50, det har vi hatt i flere år og er fornøyde med det! Tingen er at jeg vurderer å flytte litt unna....Ikke langt, 10-15 min maks med bil....Dette for at min nye samboer skal komme nærmest mulig sine barn (det er snakk om 45 min i bil, så ikke daglig kjøring der....). Dette medfører at jeg og BF ikke bor i samme skolekrets. Ungene vil begynne på skole der vi bor nå (hans skolekrets), siden det er der de har gått i barnehage og er kjent. Men vil det at de er "langt" unna annenhver uke ødelegge for dem? nabolaget vi tenker å flytte inn i er fullt av barn, men de vil jo ikke gå på skole sammen.... Vil det ødelegge sosialt? jeg tenker å stille opp og kjøre/hente når det er nødvendig....Og invitere venner hjem så ofte som mulig osv.... Ville dere latt ungene deres være med noen som bodde litt unna hjem fra skolen osv? de blir selvfølgelig levert igjen på kvelden..... Noen som har tanker rundt dette?altså det å flytte den biten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå