Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Som du får kjøpt i andre land? Jeg savner slike oster som er pakket i plastikk en og en skive.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Jeg savner kakedeiger som ligger i frysedisken. Slike ruller som man skjærer kjekser ut av. Så steker man dem:) Savner også bedre utvalg av små chipsposer. Strepsils burde man også fått kjøpt.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Baby produkter Heinz cook at home for baby... de var så praktiske Pluss endel megagode juicer og oster
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Strepsils får man kjøpt i Norge..
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #5 Skrevet 28. september 2011 Sånn kyllingkraft som Rachael Ray bruker hele tiden. Vegemite (ha ha, særlig....) :-D
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #6 Skrevet 28. september 2011 Små, runde poteter på glass. Noen som har sett det i Norge?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #7 Skrevet 28. september 2011 Signerer det med små chipsposer, irriterende at det ikke finnes i fornuftige størrelser... Savner også større utvalg meieriprodukter og vaniljeekstrakt..
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #9 Skrevet 28. september 2011 Savner platesjokolade til å ha på brødskiva, elsker det
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #10 Skrevet 28. september 2011 Det jeg savner mest i norske butikker som en får i andre land er lave priser )
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #11 Skrevet 28. september 2011 Det får du i hvertfall på Ultra.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #12 Skrevet 28. september 2011 Nei. Man får kun kjøpt Repsils i Norge. Strepsils inneholder legemidler, og er ikke tillatt i Norge.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #14 Skrevet 28. september 2011 Potetgull med salt og eddik, gjerne fra Lays, men det er også mange andre gode merker rundt om i verden.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #15 Skrevet 28. september 2011 Jeg savner potetgull med salt og eddik. Disse forsøkene som har blitt gjort med hvitvinseddikPULVER istedet for malteddik er til å grine av. Dulce de Leche, eller søtt av melk som ikke er det samme som HaPå som mange mener. Savner ellers generelt å ha flere valgmuligheter rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #17 Skrevet 28. september 2011 Ååå kjeks med sjokolade på toppen, ordentlig pain aux chocoalt og crossiant. noen chipstyper, Bedre utvalg av pasta, Bedre variant av indinsk mat og gjerne en skikkelig miks til butter saus kylling. Oster, Kompot i drikkebeholdere,
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #18 Skrevet 28. september 2011 Krokanfyll til kaker. Fikk kjøpt det på 90 tallet
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 28. september 2011 #19 Skrevet 28. september 2011 Savner og savner. Jeg er oppgitt over hvor elendig utvalg det er i norske butikker, men slik har det jo alltid vært, så kan nesten ikke savne det. Men jeg skulle virkelig ønske vi hadde bedre utvalg når det kom til feks ost, ferdige dressinger, frukt og grønt, sjokolade, kjøttpålegg og middagskjøtt, brød, pasta, ris, hermetikk (ala pestoer, chili i olje), nøtter, krydderoljer and so on. Egentlig innenfor alt jeg spiser kunne utvalget vært bedre. Det er gangse betenkelig at vi her i Norge, ett av verdens rikeste land kan velge mellom en neve ulike typer ost, mens i stort sett hvilket som helst østeuropeisk eller asiatisk land kan man gå på et marked og velge blandt flere tusen typer ost i alle tenkelige varienater og priser.
Magia Skrevet 28. september 2011 #20 Skrevet 28. september 2011 Islandsk sjokolade!!! Vet de har sånne bittesmå sjokolader på Deli deLuca som er svindyre, men det holder ikke syns jeg. Og islandsk skyr, ikke den dårlige, dyre etterligningen som har kommet. Blææ
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #21 Skrevet 28. september 2011 Naked Juice! Beste juicen i verden. Bringebær snapple (Eller iallefall snapple med en fornuftig pris) Snapple fersken iste. Glutenfri mat UTEN hvetestivelse (Tåler ikke hvete) Større utvalg frukt og grønt. Større utvalg ost. Den litt tykke chipsen til Lays.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #22 Skrevet 29. september 2011 Alka Seltzer, selv om det strengt tatt er en apotekvare og ikke matbutikk-vare, men lell. Môvenpick mangosorbet og drueis. Bedre utvalg i Ben&Jerry´s is. Adobomarinert Chipotle peppers på boks - fås kjøpt i noen få spesielle butikker, men ikke i vanlige kjedebutikker. Martelli tørrpasta. Beste tørrpastaen i verden faktisk. Heldigvis finnes det en butikk i byen min som selger det. En type sjokolade som jeg brukte å kjøpe da jeg var liten - melkesjokolade i "pralin-form" med fyll av flytende karamell. Ikke så ulik Caramello, eller den nye Bergene Melk Smørbukk, men MYE bedre enn begge disse to. Fantes også i en med mintfyll, og en pakke med tre mindre sjokolader med fyll av karamell, bringebær og "peach melba". Det er et tysk merke, og de har mintfyll-typen på Drops-butikken på Sandvika Storsenter. Har spurt etter karamelltypen der, men fikk bare et tomt blikk tilbake, Sukk... Ellers er det en del produkter som har vært i butikk her hos oss før, men som ikke finnes lengre nå jeg savner, men det er jo ikke det som er spørsmålet her...
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #24 Skrevet 29. september 2011 Flytende eggehviter på flaske. Langtidsholdbar melk som ikke trenger lagres kjølig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå