Gå til innhold

hahahaha.. Kvinner er intelligente ;) ;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvinner er intelligente vesener!

En mann ringte hjem til sin kone og sa: "Kjære, jeg har blitt spurt av

sjefen min om jeg og en del andre kollegaer vil være med på fisketur.

Vi blir borte i en uke, og dette er en god anledning for meg til å be om

forfremmelsen som jeg har lyst på. Så kan du være så snill å pakke nok klær for en uke framover og ta fram fiskeutstyret mitt? Vi drar rett fra

kontoret og jeg svinger hjemom for å hente sakene mine.

Og, kan du være så snill å pakke ned den nye blå silkepyjamasen min?" Kona tenkte at dette var litt merkelig, men som den gode kone hun er, gjorde hun som mannen ba om.

 

På slutten av uken kom han hjem, han så trett ut, men var ellers i fin

form.

Konen ønsket han velkommen hjem og spurte hvordan det hadde gått? Han sa."Jo, det ble mange laks, noe ørret og litt sverdfisk. Men hvorfor

pakket du ikke min nye blå silkepyjamas slik jeg ba deg om?"

 

Du kommer til å elske svaret...

 

Kona svarte:” Det gjorde jeg. Den ligger i fiskevesken din……!

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...