Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Jeg har vogndilla, uten tvil. Har en emmaljunga jeg er forsåvidt super fornøyd med, men den blir for tung. Jeg hadde TFK før, og likte den veldig godt. Har begynt å sikle litt på vogn med svingbare forhjul igjen,det er jo så enkelt MEN jeg syns det er så trist at det er så få som ikke kan snues mot foreldre.. Kan noen gi meg råd, til en god flott vogn??
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Jeg syns teutonia spirit 3 er en veldig fin vogn, vendbar sittedel:) Jeg skal gå for den eller en emmaljunga:p
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 ja, er den noe altså? ikke kikket særlig på den, tenkte den kanskje ikke var noe... Elsker emmaljunga, uten tvil!!! og skikkelig redd jeg kommer til å angre, hehe... MEEEEN....
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Jeg har er "tung" 4-hjuling til turbruk og utebruk, og så en ABC Design Cobra til kjøpesenter-bruk. Veldig lett, superenkel å "operere" og sittedel som kan snues begge veier... Har også vogndilla...hehe. Må ha begge variantene...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #5 Skrevet 28. september 2011 tenker slik jeg også, at jeg kanskje ska beholde edgen, og skaffe meg en 3hjuling i tillegg... da får vel samboer FNATT, men.... syns de oth vognene ser litt fine ut, men de kan man jo ikke ha begge veier
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #6 Skrevet 28. september 2011 Hvilken LETT vogn kan anbefales for gravid med bekkenplager og en lang snart 2 åring? Hun går mye selv, men det er praktisk å ha i butikker og i byen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå