Gå til innhold

en krise er på vei!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi som trodde alt gikk fint,nå kommer krisa.

jeg er gravid i uke 29 og sykemeldt fra mine 50%.mannen fikk for noen dager siden vite at han ikke får dagpenger fra nav.han her arbeidsledig og søker desperat etter jobb.han har hatt arbeidsavklarings penger som bachlor student etter 3års sykemeldig og attføring.nå får han ingenting....han har ingen rettigheter...nesten så jeg måtte le da jeg var innom på nav i dag.sjefen har glemt å sende inn inntktsopplysningene om meg, så da kan det gå lang tid før sykepengene kommer også...

lurer på om det blir jul i år........

heldigvis har vi veldig snille og hjelpsome foreldre og veldig lite lån.men med nr 3 på vei hadde vi sett at situasjonen blir litt annerledes veldig fort..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vikarbyrå er kanskje veien din mann bør gå. Ellers bør det ikke komme som en stor overraskelse at man ikke før dagpenger etter 3ÅR sykemelding.

Skrevet

Det bør da absolutt ikke komme som noen overraskelse at AAP ikke gir opptjening til dagpenger!

Når han er ferdig attført, får han 3 mnd med AAP i ventetid på jobb.

Skrevet

han har vert student og fått arbeidsavklaringspenger (omskolering)

dette etter å ha vert sykemeldt/gått på attføring 3 år fordi nav ikke viste hva de skulle gjøre med han.

arbeidsavklarings pengene regnes for lønn mht feks pappa perm.men ikke godt nok får å få dagpenger menst han venter.nå kan de se ut til at han får en jobb på individstønad i kommunen og kan tjene 500kr dagen.alt bedre enn ingenting menst vi venter.vi bor på bygda.tror ikke det finst vikarbyrå her engang...

Skrevet

han får pappaperm på det.det er det jeg synst er rart...pensjonsgivende er det og...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...