Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Jeg har hatt AAP i tre år nå, og har dermed søkt om foreldrepenger. Dette fordi det står på NAV sine sider at AAP gir opptjening til foreldrepenger. Nå har jeg fått brev fra NAV om at jeg ikke står innmeldt i noe arbeidsforhold (såklart ikke) og må sende inn ett skjema fra arbeidsgiver. Hva i all verden betyr dette? Jeg skrev jo klart og tydelig at jeg var på AAP. Det står heller ikke noe i brevet om at man ikke får foreldrepenger av AAP. Det er jo ikke MULIG at saksbehandleren ikke har giddet lese gjennom søknaden min? Har hun ikke forstått at jeg er på AAP, eller er det jeg som har lest så grundig feil på NAV sine sider?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 AAP gir opptjening til foreldrepenger. Ta kontakt med NAV Kundesenter i morgen. Jeg har opplevd å få veldig god hjelp av de som jobber der.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Du ahr sikkert bare fått standardbrevet som sendes ut når man søker foreldrepenger. Tipper de som has behandlet innposten ikke ahr lest søknaden:) Du har imidlertid ikke hatt AAP i 3 år siden denne stønaden ble innført i 2010:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå